ALIOR BANK

Specjalista ds. Utrzymania Klienta - Zespół Retencji

ALIOR BANKO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

ALIOR BANK

Pijarska 9

Kraków

Specjalista ds. Utrzymania Klienta - Zespół Retencji [rekrutacja prowadzona online] 
top

Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:

  • Dbaniu o utrzymanie jak najwyższych standardów jakościowych w obsłudze Klienta.
  • Udzielaniu rzetelnych informacji o produktach oraz usługach banku.
  • Realizacji kampanii utrzymania Klienta, które obejmują obecnych Klientów banku.
  • Aktywne utrzymywanie produktów kredytowych oraz depozytowych.
  • Budowaniu długoterminowych relacji z Klientem.

 

Dzięki podjęciu współpracy z nami:

  • Poznasz zasady działania produktów bankowych.
  • Zdobędziesz doświadczenie w bankowości, co pozwoli Ci na dalszy rozwój w tej branży.
  • Poszerzysz umiejętność komunikacji z ludźmi.
  • Zyskasz wiedzę i doświadczenie w wykorzystaniu technik sprzedaży.

Oczekiwania wobec Kandydatów:

  • Podstawowa znajomość produktów bankowych.
  • Dyspozycyjność do pracy w wymiarze minimum 120 godzin w miesiącu.
  • Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i sprzedażowe.
  • Nastawienie na realizację celu sprzedażowego.
  • Minimum średnie wykształcenie.
  • Znakomita dykcja.
  • Biegła obsługa komputera.
  • Doświadczenie w pracy z Klientem.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Realne możliwości rozwoju zawodowego w strukturach banku.
  • Motywacyjny system wynagradzania – podstawa + prowizje.
  • Dofinansowanie do świadczeń socjalnych (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe, itp.)
  • System szkoleń podnoszących kwalifikacje.
  • Wsparcie wykwalifikowanej kadry menedżerskiej, trenerskiej oraz specjalnie dedykowanego coacha
aplikuj
Specjalista ds. Utrzymania Klienta - Zespół Retencji [rekrutacja prowadzona online] 

Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:

  • Dbaniu o utrzymanie jak najwyższych standardów jakościowych w obsłudze Klienta.
  • Udzielaniu rzetelnych informacji o produktach oraz usługach banku.
  • Realizacji kampanii utrzymania Klienta, które obejmują obecnych Klientów banku.
  • Aktywne utrzymywanie produktów kredytowych oraz depozytowych.
  • Budowaniu długoterminowych relacji z Klientem.

 

Dzięki podjęciu współpracy z nami:

  • Poznasz zasady działania produktów bankowych.
  • Zdobędziesz doświadczenie w bankowości, co pozwoli Ci na dalszy rozwój w tej branży.
  • Poszerzysz umiejętność komunikacji z ludźmi.
  • Zyskasz wiedzę i doświadczenie w wykorzystaniu technik sprzedaży.

Oczekiwania wobec Kandydatów:

  • Podstawowa znajomość produktów bankowych.
  • Dyspozycyjność do pracy w wymiarze minimum 120 godzin w miesiącu.
  • Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i sprzedażowe.
  • Nastawienie na realizację celu sprzedażowego.
  • Minimum średnie wykształcenie.
  • Znakomita dykcja.
  • Biegła obsługa komputera.
  • Doświadczenie w pracy z Klientem.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Realne możliwości rozwoju zawodowego w strukturach banku.
  • Motywacyjny system wynagradzania – podstawa + prowizje.
  • Dofinansowanie do świadczeń socjalnych (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe, itp.)
  • System szkoleń podnoszących kwalifikacje.
  • Wsparcie wykwalifikowanej kadry menedżerskiej, trenerskiej oraz specjalnie dedykowanego coacha

Ogłoszenie archiwalne