Ta oferta pracy jest nieaktualna od 112 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. uzgodnień i umów użyczenia nieruchomości

  • Łódź, łódzkie
  • Specjalista
  • 20.07.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Jesteśmy Ahead Professionals - znajdujemy diamenty i dbamy o to, żeby znalazły się w dobrych rękach. Jako nowa marka dedykowana rekrutacjom profesjonalnym wywodzimy się z Job Impulse, a nasze korzenie sięgają 2006 roku. Zaufaj naszemu wieloletniemu doświadczeniu i daj nam o siebie zadbać.

     

    Aktualnie dla naszego Klienta, światowego lidera telekomunikacji, poszukujemy osób na stanowisko: 

     

    Specjalista ds. uzgodnień i umów użyczenia nieruchomości
    Miejsce pracy: Łódź
    SU/201807/IJ

     

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za uzgadnianie i podpisywanie umów/porozumień udostępnienia nieruchomości (UUN) z właścicielami i zarządcami nieruchomości. Praca w terenie wybrana lokalizacja: Łódź, Olsztyn, Kielce.

     

    Oferujemy:

    • Stabilne zatrudnienie (umowa o pracę) w dynamicznie rozwijającej się firmie
    • Wysokie wynagrodzenie
    • Niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop, samochody poolowe)
    • Pracę w zgranym, otwartym i rozwijającym się zespole
    • Realny i bezpośredni wpływ na rozwój firmy

     

    Twoje zadania: 

    • Uzgadnianie i podpisywanie umów/porozumień udostępnienia nieruchomości z ich zarządcami/właścicielami w terenie
    • Wprowadzanie informacji do ewidencji w celu aktualizacji statusu pozyskiwanych zgód, umów i uzgodnień
    • Przeprowadzanie wizji lokalnych trasy projektowanych kabli oraz istniejącej infrastruktury przewidzianej do budowy sieci FTTH w zakresie wskazanym w aktualnych Zasadach przeprowadzania wizji lokalnych
    • Wykonywanie wizji adresowych lokali w zasięgu planowej do wybudowania sieci FTTH
    • Stosowanie przepisów dot. ochrony danych osobowych

     

    Nasze oczekiwania:

    • Prawo jazdy kat. B (min. 2 lata), WARUNEK KONIECZNY
    • Wykształcenie minimum średnie
    • Łatwość nawiązywania kontaktów
    • Komunikatywność i umiejętność współpracy
    • Wytrwałość w realizacji zadań
    • Dyspozycyjność i gotowość do pracy w terenie
    • Dobra znajomość MS Office

     




    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

     

    Rekrutacja

    • I etap - rozmowa z rekrutem, Izabela Janowicz  (Specjalista Rekrutacji Stałych, tel. 797 909 984) przez Skype lub osobiście. Informacja zwrotna po max. 7 dniach od rozmowy bez względu na jej wynik.
    • II etap - rozmowa z kierownikiem lub rekruterem wewnętrznie w firmie. Informacja zwrotna po max. 7 dniach od rozmowy bez względu na jej wynik.
    Klauzula wymagana: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moim CV przez administratora danych osobowych Job Impulse Polska sp. z o.o. (dalej „Spółka”) z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Ptasiej 10, w celach bieżącej rekrutacji prowadzonej przez Spółkę. Oświadczam, że zostałam(em) poinformowana(y) o prawie dostępu do moich danych oraz ich poprawiania (aktualizowania) jak również że podanie moich danych jest dobrowolne. Moje dane osobowe nie będą udostępniane żadnym odbiorcom danych w rozumieniu art. 7 pkt. 6) ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 ze zm.)

    Klauzula opcjonalna: (jeśli chcą Państwo być informowani o innych procesach rekrutacyjnych) Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moim CV przez Job Impulse Polska sp. z o.o. w celach innych rekrutacji prowadzonych przez Spółkę w przyszłości.