Oferta pracy

Specjalista ds. VAT

Goldfinch InvestmentsO firmie

  • Wleń, dolnośląskie

  • Ogłoszenie wygasło 13 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
Specjalista ds. VAT

Goldfinch Investments Sp. z o.o. jest centrum usług wspólnych. Prowadzimy kompleksową obsługę procesów kadrowo – płacowych, rekrutacyjnych, sprawozdawczości i doradztwa oraz legalizacji pobytu i zatrudnienia cudzoziemców, bhp oraz obsługę prawną. Obsługujemy firmy z portfela małych, średnich i dużych przedsiębiorstw działających na rynku paliwowym, obrotu walutami, usług hotelowo restauracyjnych, spedycji i transportu międzynarodowego, kompleksowych usług serwisowych samochodów ciężarowych oraz myjni TIR. 

Obecnie prowadzimy proces rekrutacyjny dla Citronex Trans Energy Sp. z o.o. - spółki powstałej z wydzielenia zorganizowanej części przedsiębiorstwa Citronex I Sp. z o.o., która w wyniku podziału prowadzi działalność transportu i spedycji oraz rozwija swoją sieć handlową na rynku obrotu paliwami, usług hotelowo – restauracyjnych, obrotu walutami, kompleksowych usług serwisu ASO MAN oraz usług myjni TIR. Spółka należy do grupy dużych przedsiębiorstw i zatrudnia ponad 400 osób. Działalność spółki jest kontynuacją biznesu rodzinnego z 30 letnią historią i stanowi gwarancję utrzymania stabilności i rozwoju.

W związku ze zmianami organizacyjnymi oraz rozwojem spółki, do naszej siedziby w Zgorzelcu poszukujemy, kandydata lub kandydatki na stanowisko:

 

Specjalista ds. VAT

Miejsce pracy: Zgorzelec

 

 

CO CI OFERUJEMY:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od poziomu kwalifikacji, doświadczenia oraz umiejętności.
  • Benefity - karta OK System, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
  • Możliwość rozwoju w dużej, dynamicznej firmie.

 

Zadania:

  • Nadzór nad prawidłowością rozliczeń VAT.
  • Sporządzanie deklaracji VAT oraz JPK.
  • Sporządzanie zestawień do wyliczeń VAT.
  • Identyfikacji i analiza obszarów ryzyka podatkowego.
  • Weryfikacja rejestrów.
  • Weryfikacja i analiza dokumentacji księgowej oraz księgowań pod względem rozliczeń podatkowych.
  • Księgowanie z zakresu podatków.
  • Kontakty z urzędami skarbowymi.

 

Wymagania:

  • Kilkuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
  • Bardzo dobra znajomość przepisów podatkowych, ze szczególnym uwzględnieniem VAT oraz rachunkowości.
  • Wykształcenie wyższe (ekonomiczne, finansowe, prawne).
  • Wysoki poziom zdolności analitycznych.
  • Bardzo dobra znajomość MS Office (szczególnie Excel).
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres.
  • Sumienność, poczucie odpowiedzialności, skrupulatność i rzetelność.
  • System premiowy
  • Kariera międzynarodowa
  • Rabaty dla pracowników
  • Ścieżka kariery
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Opieka medyczna
  • Klasy patronackie
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pośrednictwem przycisku aplikowania. 

Ogłoszenie archiwalne