Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. Wdrożeń

Shoper S.A.O firmie

  • dolnośląskie

    dolnośląskie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Praca zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Technologie, których używamy

Wymagane

  • HTML

  • CSS

  • JS

Twój zakres obowiązków

Poszukujemy Specjalisty ds. Wdrożeń - który przy współpracy z Działem Shoper Premium (to usługa tworzenia indywidualnego rozwiązania dostosowanego do potrzeb klienta. Od analizy założeń projektu, poprzez dobór rozwiązań i ich wdrożenie po ciągłą optymalizację) będzie odpowiedzialny/a za prowadzenie dedykowanych wdrożeń wykorzystujących oprogramowanie Shoper poprzez:

- bieżący kontakt z klientami (w kanałach mail/ telefon/ spotkanie) w kwestiach związanych z obsługą sklepu działającego na platformie Shoper

- prowadzenie wdrożeń sklepów internetowych wedle ustalonego wcześniej harmonogramu, przy współpracy z developerami, grafikami, projektantami zarówno wewnętrznymi jak i zewnętrznymi (np. agencja obsługująca kompleksowo Klienta)

- koordynację migracji z innych platform przy wykorzystaniu dostępnych narzędzi dostępnej bazy Partnerów dla Shoper Premium

- zgłaszanie nowych potrzeb, pomysłów pod kątem rozwoju aplikacji w Appstore oraz w procesie realizacji projektów wewnętrznych Shoper Premium

Nasze wymagania

- min. rok doświadczenia na podobnym stanowisku lub doświadczenia w e-commerce (idealnie produktów i usług SaaS w branży e-commerce lub systemów CMS)

- umiejętności analityczne

- bardzo dobra organizacja pracy i samodzielnie zarządzanie projektami

- podstawowa znajomość Google Analytics, Google Tag Manager

- umiejętność czytania dokumentacji technicznej

- orientacyjna znajomość zagadnień technicznych tj: HTML / CSS / JS, znajomość zasad programowania, procesów w

sklepie: dropshipping, import produktów, API

- umiejętności prowadzenia skutecznej komunikacji z klientem (telefon, mail) na wszystkich poziomach organizacji, zarówno pracownicy operacyjni, kierownicy jak i właściciele firm

- samodzielność, nastawienie na realizację wyznaczonych celów

Mile widziane

- znajomość metodologii zarządzania projektami

- doświadczenie w relacjach z klientami B2C i B2B

To oferujemy

  • umowę o pracę

  • udział w wewnętrznych i zewnętrznych projektach edukacyjnych, konferencjach, szkoleniach poszerzających horyzonty i wiedzę

  • onboarding - pełne wsparcie i wdrożenie na stanowisko

  • pracę w godzinach 08.00-16.00 oraz 10-18.00

  • zawsze miłe benefity: pakiet medyczny, program Multisport, imprezy integracyjne, bezpłatny angielski, i inne…

  • pracę zdalną w 100% jeżeli jesteś spoza Krakowa

  • jeżeli preferujesz pracę w biurze lub hybrydowy model pracy, też jest taka możliwość- nasze biuro mieści się w Krakowie, wówczas dodatkowo znajdziesz u nas: bezpłatny parking dla pracowników, strefę chillout- piłkarzyki, konsola PS5…

Shoper S.A.

Shoper to największy dostawca oprogramowania do prowadzenia sklepu internetowego w Polsce – działamy na rynku e-commerce od 2005 roku, pozwalając na swobodną i profesjonalną sprzedaż online.

Z naszego oprogramowania korzysta ponad 15 tys. e-biznesów, prowadzonych przez małych, średnich, jak i dużych przedsiębiorców, którzy stawiają na nowoczesny handel i technologie.

Jeśli też jesteś pasjonatą e-handlu oraz nowych technologii, uwielbiasz wyzwania i chcesz mieć realny wpływ na rozwój najbardziej dynamicznej branży na świecie – dołącz do nas!

Przewiń do profilu firmy