Anwim S.A.

Specjalista ds. Wdrożeń i Informatyki

Anwim S.A.O firmie

  • wielkopolskie

  • Ogłoszenie wygasło 10 dni temu
  • Praca zdalna
  • Specjalista
MOYA SIEĆ STACJI PALIW
 
Anwim S.A. to polska spółka z niemal trzydziestoletnim doświadczeniem na krajowym rynku hurtowej sprzedaży i dystrybucji paliw płynnych. Firma jest właścicielem ogólnopolskiej sieci stacji paliw MOYA, która liczy obecnie ponad 220 placówek na terenie całej Polski. Jest najdynamiczniej rozwijającą się siecią stacji paliw w kraju. Oferuje pełną gamę usług: sprzedaż paliw, koncept gastronomiczny Caffe MOYA, sklep oraz korzystny program flotowy MOYA Firma. Do końca 2023 roku sieć MOYA powiększy się do min. 350 placówek w całej Polsce.
 
Do współpracy zapraszamy ambitne i pracowite osoby, z doświadczeniem w swoich specjalizacjach. Oferujemy atrakcyjne i stabilne warunki zatrudnienia, liczne dodatkowe benefity oraz wspaniałą atmosferę.
 
Podejmij wyzwanie i odpowiedz na poniższą ofertę rekrutacyjną!
Specjalista ds. Wdrożeń i Informatyki

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w nowocześnie zarządzanym Koncernie
  • Atrakcyjny system wynagrodzeń zależny od realizacji wyznaczonych zadań
  • Atmosferę pracy opartą na otwartej komunikacji, wzajemnym szacunku oraz szybkim procesie decyzyjnym,
  • Szkolenie wdrożeniowe w procesie adaptacyjnym
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczenia na życie
  • Samochód służbowy, laptop, telefon
  • Możliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającej się i nowoczesnej firmie
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez profesjonalne szkolenia
  • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych

Opis stanowiska

  • Obsługa wsparcia technicznego świadczonego dla użytkowników systemu na wyznaczonym obszarze kraju
  • Szkolenie użytkowników z obsługi systemu
  • Wykonywanie audytów informatycznych dla nowo wdrażanych stacji
  • Wdrażanie nowych stacji oraz wykonywanie testów powdrożeniowych
  • Nadzór merytoryczny nad wykonaniem infrastruktury IT
  • Sprawdzanie instalacji systemów teletechnicznych oraz okablowania strukturalnego
  • Współpraca z działami biznesowymi oraz z firmami podwykonawczymi w zakresie dostaw sprzętu, wdrażania systemów , aplikacji oraz obsługi serwisowej
  • Współpraca oraz konsultacje z Partnerami w zakresie wdrożenia systemów IT
  • Konfiguracja systemu oraz urządzeń przy wdrożeniu nowych stacji
  • Tworzenie i utrzymywanie dokumentacji związanej z powierzonymi obowiązkami
  • i obsługiwanymi systemami.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe informatyczne, telekomunikacja, elektronika lub pokrewne
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min 2 lata,
  • Wiedza w obszarze informatyki na poziomie bardzo dobrym
  • Znajomość systemów operacyjnych z rodziny MS Windows,
  • Znajomość protokołu TCP/IP oraz baz SQL,
  • Prawo jazdy kat. B
  • Samodzielność, kreatywność i pro aktywność w inicjowaniu zmian i wdrażaniu ich.
  • Umiejętność pracy w zespole i dzielenie się wiedzą,
  • Zaangażowanie i kreatywność w działaniu,
  • Wielozadaniowość oraz umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Gotowość do częstych wyjazdów służbowych
  • Gotowość do uczenia się nowych technologii i procesów.

Zainteresowanych ofertą prosimy o przesłanie listu motywacyjnego oraz CV wraz ze zdjęciem
w terminie 14 dni od daty ukazania się niniejszego ogłoszenia
za pomocą przycisku Aplikuj teraz pod ogłoszeniem.

Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty!!!


ANWIM S.A. ul. Stańczyka 3, 01-237 Warszawa.

MOYA SIEĆ STACJI PALIW
 
Anwim S.A. to polska spółka z niemal trzydziestoletnim doświadczeniem na krajowym rynku hurtowej sprzedaży i dystrybucji paliw płynnych. Firma jest właścicielem ogólnopolskiej sieci stacji paliw MOYA, która liczy obecnie ponad 220 placówek na terenie całej Polski. Jest najdynamiczniej rozwijającą się siecią stacji paliw w kraju. Oferuje pełną gamę usług: sprzedaż paliw, koncept gastronomiczny Caffe MOYA, sklep oraz korzystny program flotowy MOYA Firma. Do końca 2023 roku sieć MOYA powiększy się do min. 350 placówek w całej Polsce.
 
Do współpracy zapraszamy ambitne i pracowite osoby, z doświadczeniem w swoich specjalizacjach. Oferujemy atrakcyjne i stabilne warunki zatrudnienia, liczne dodatkowe benefity oraz wspaniałą atmosferę.
 
Podejmij wyzwanie i odpowiedz na poniższą ofertę rekrutacyjną!
Specjalista ds. Wdrożeń i Informatyki

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w nowocześnie zarządzanym Koncernie
  • Atrakcyjny system wynagrodzeń zależny od realizacji wyznaczonych zadań
  • Atmosferę pracy opartą na otwartej komunikacji, wzajemnym szacunku oraz szybkim procesie decyzyjnym,
  • Szkolenie wdrożeniowe w procesie adaptacyjnym
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczenia na życie
  • Samochód służbowy, laptop, telefon
  • Możliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającej się i nowoczesnej firmie
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez profesjonalne szkolenia
  • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych

Opis stanowiska

  • Obsługa wsparcia technicznego świadczonego dla użytkowników systemu na wyznaczonym obszarze kraju
  • Szkolenie użytkowników z obsługi systemu
  • Wykonywanie audytów informatycznych dla nowo wdrażanych stacji
  • Wdrażanie nowych stacji oraz wykonywanie testów powdrożeniowych
  • Nadzór merytoryczny nad wykonaniem infrastruktury IT
  • Sprawdzanie instalacji systemów teletechnicznych oraz okablowania strukturalnego
  • Współpraca z działami biznesowymi oraz z firmami podwykonawczymi w zakresie dostaw sprzętu, wdrażania systemów , aplikacji oraz obsługi serwisowej
  • Współpraca oraz konsultacje z Partnerami w zakresie wdrożenia systemów IT
  • Konfiguracja systemu oraz urządzeń przy wdrożeniu nowych stacji
  • Tworzenie i utrzymywanie dokumentacji związanej z powierzonymi obowiązkami
  • i obsługiwanymi systemami.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe informatyczne, telekomunikacja, elektronika lub pokrewne
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min 2 lata,
  • Wiedza w obszarze informatyki na poziomie bardzo dobrym
  • Znajomość systemów operacyjnych z rodziny MS Windows,
  • Znajomość protokołu TCP/IP oraz baz SQL,
  • Prawo jazdy kat. B
  • Samodzielność, kreatywność i pro aktywność w inicjowaniu zmian i wdrażaniu ich.
  • Umiejętność pracy w zespole i dzielenie się wiedzą,
  • Zaangażowanie i kreatywność w działaniu,
  • Wielozadaniowość oraz umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Gotowość do częstych wyjazdów służbowych
  • Gotowość do uczenia się nowych technologii i procesów.

Zainteresowanych ofertą prosimy o przesłanie listu motywacyjnego oraz CV wraz ze zdjęciem
w terminie 14 dni od daty ukazania się niniejszego ogłoszenia
za pomocą przycisku Aplikuj teraz pod ogłoszeniem.


ANWIM S.A. ul. Stańczyka 3, 01-237 Warszawa.

Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty!!!

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy