Oferta pracy

Specjalista ds. wdrożeń i serwisu/Project Manager

UNICARD S.A.O firmie

  • Warszawa, Praga

    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik / Koordynator

Unicard S.A. świadczy profesjonalne usługi z zakresu projektowania i wdrażania Systemów Bezpieczeństwa, Systemów Kartowych i Systemów Smart City. Jesteśmy producentem urządzeń i oprogramowania do automatycznej identyfikacji, kontroli czasu pracy oraz systemów bezpieczeństwa. Prawie 30 lat doświadczenia oraz duża liczba wdrożeń, pozwoliła nam uplasować się na pozycji lidera w branży. Obecnie w związku z dynamicznym rozwojem oraz wdrażaniem nowych projektów poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. wdrożeń i serwisu/Project ManagerNumer ref.: PM/2020/WAW

Do twoich zadań będzie należeć:

  • Prowadzenie analiz przedwdrożeniowych oraz parametryzacja systemów pod potrzeby klienta,
  • Koordynowanie realizacji inwestycji, w tym zarządzanie zespołem instalatorów, współpraca z inwestorem, generalnym wykonawcą oraz firmami podwykonawczymi,
  • Uruchamianie oprogramowania, konfiguracja sprzętu,
  • Prowadzenie szkoleń dla użytkowników,
  • Rozliczanie finansowe prowadzonej inwestycji / kosztorysowanie,
  • Przygotowywanie dokumentacji powykonawczej systemów,
  • Pełna obsługa serwisową urządzeń elektronicznych, diagnozowanie i usuwanie usterek zarówno w siedzibie firmy, jak i u klienta,
  • Wsparcie techniczne klientów.

Doświadczenie i umiejętności, których szukamy:

  • Wykształcenie minimum średnie elektroniczne, mile widziane wyższe (elektronika, telekomunikacja bądź pokrewne),
  • Doświadczenie w zakresie systemów bezpieczeństwa lub systemów niskoprądowych ( BMS, CCTV, DSO itp.),
  • Doświadczenie w prowadzeniu projektów wdrożeniowych w branży niskoprądowej,
  • Doświadczenie w zarządzaniu i koordynacji pracy zespołu,
  • Bardzo dobre kompetencje komunikacyjne i organizacyjne,
  • Mile widziane doświadczenie w projektowaniu,
  • Umiejętność nawiązywania dobrych relacji z Klientem i odporność na stres,
  • Umiejętność szybkiego diagnozowania i rozwiązywania problemów,
  • Wysokie zdolności organizacyjne w tym umiejętność planowania i priorytetyzacji działań,
  • Inicjatywa, umiejętność pracy pod presją czasu, odpowiedzialność,
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca posługiwanie się dokumentacją techniczną,
  • Wiedza z zakresu systematów informatycznych,
  • Prawo jazdy kategorii B.

W zamian chcemy Ci zaoferować:

  • Odpowiedzialną, stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku z niespotykaną atmosferą pracy,
  • Możliwość rozwoju zawodowego w ciekawych projektach z zakresu kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy,
  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę, jeżeli preferujesz B2B - też masz taką możliwość,
  • Szeroki pakiet socjalny: dofinansowanie do opieki medycznej, platformę kafeteryjną Worksmile, naukę języka angielskiego w miejscu pracy, znakomitą kawę, dobrze wyposażoną kuchnię itp.,
  • Możliwość elastycznego dostosowania czasu pracy,
  • Zachowanie balansu między pracą a życiem prywatnym,
  • Zgrany zespół, który posiada wysokie kompetencje i doświadczenie i chętnie się nim dzieli,
  • Udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych - masz wpływ na to z jakiego obszaru chcesz poszerzać swoją wiedzę,
  • Parking pod biurem.

Administratorem danych jest UNICARD S.A. z siedzibą w Kraków 30-417, Łagiewnicka 54. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy