Specjalista ds. Wdrożeń i Wsparcia Klienta

DSA Sp. z o.o.O firmie

  • Olsztyn, warmińsko-mazurskie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

DSA Sp. z. o.o. - Nasze ponad 20-letnie, doświadczenie poparte wieloma sukcesami w realizacji projektów outsourcingu w branży finansowej, gwarantuje profesjonalną obsługę klientom oraz satysfakcję i możliwości rozwoju naszym pracownikom.

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Wdrożeń i Wsparcia Klienta

 
 
Miejsce pracy: Olsztyn

W ramach powierzonych obowiązków zajmować się będzie między innymi:

  • Telefonicznym i mailowym wsparciem Klienta Korporacyjnego w zakresie  działania elektronicznych systemów bankowych (integracji systemów klientowskich z bankowymi, API, itp.)
  • Bieżącą obsługą i rozwojem systemów bankowości elektronicznej po stronie Banku
  • Aktywnym uczestnictwem w kształtowaniu dalszego rozwoju wykorzystywanych systemów i aplikacji
  • Współpracą z regionalnymi jednostkami wsparcia oraz implementacji systemów Banku celem rozwiązywania problemów oraz doskonalenia stosowanych rozwiązań
  • Udziałem w projektach dotyczących Bankowości Elektronicznej (nowe platformy, rozwój aplikacji, nowe technologie)
  • Przeprowadzenie zdalnych szkoleń

Wymagania:

  • Ogólna wiedza na temat technologii i systemów informatycznych
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
  • Podstawowa znajomość zagadnień sieciowych
  • Bardzo dobra znajomość Microsoft Office
  • Umiejętność pracy w zespole i łatwość nawiązywania kontaktów
  • Zaangażowanie w realizację powierzonych obowiązków i konsekwencja w działaniu
  • Komunikatywność i wysoka kultura osobista

Dodatkowym atutem będą:

  • Wykształcenie wyższe o profilu technicznych lub informatycznym (lub w trakcie studiów)
  • Doświadczenie w obsłudze klienta i znajomość produktów bankowych
  • Doświadczenie we wsparciu informatycznym
  • Umiejętność tworzenia Makr (VBA)

Oferujemy:

  • Możliwość rozwoju poprzez realizację ciekawych zadań i dostęp do najnowszych technologii
  • Ciekawe wyzwania w ramach pracy bezpośrednio z Klientem jak i z platformami bankowości elektronicznej
  • Współpracę z Klientami globalnymi i lokalnymi
  • Współpracę z różnymi jednostkami banku na świecie
  • Możliwość poznania szerokiego wachlarza produktów bankowych
  • Bogaty pakiet socjalny (m.in. opieka medyczna, karta fitness, ubezpieczenie na życie)
  • Podnoszenie kwalifikacji poprzez udział w kursach i szkoleniach
  • Stałą umowę o pracę
  • Bardzo dobrą atmosferę pracy w dynamicznym i doświadczonym zespole
Analizujemy wszystkie CV, jednak odpowiadamy tylko na wybrane.

Prosimy o przesyłanie CV koniecznie z Klauzulą zamieszczoną poniżej. CV bez odpowiedniej zgody kandydata, nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacji.

“Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zamieszczonych w niniejszym formularzu, załączonych dokumentach rekrutacyjnych, a także podanych przeze mnie we wszystkich materiałach pozyskanych w przyszłości w toku niniejszej rekrutacji przez DSA Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, ul. Młynarska 48 - dla celów niezbędnych do realizacji aktualnego procesu rekrutacji, w ramach którego aplikuję.

Zważywszy, że stanowisko, na które aplikuję, wiąże się z wykonywaniem czynności bankowych na rzecz Banku Handlowego, wyrażam dobrowolną zgodę na udostępnienie moich danych osobowych zamieszczonych w niniejszym formularzu,  załączonych dokumentach rekrutacyjnych, a także podanych przeze mnie we wszystkich materiałach pozyskanych w przyszłości w toku niniejszej rekrutacji przez
DSA Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, ul. Młynarska 48 - dla celów niezbędnych do realizacji aktualnego procesu rekrutacji, w ramach którego aplikuję Bankowi Handlowemu dla celów niezbędnych do realizacji aktualnego procesu rekrutacji.”

DSA Sp. z. o.o. - Nasze ponad 20-letnie, doświadczenie poparte wieloma sukcesami w realizacji projektów outsourcingu w branży finansowej, gwarantuje profesjonalną obsługę klientom oraz satysfakcję i możliwości rozwoju naszym pracownikom.

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Wdrożeń i Wsparcia Klienta

 
 

W ramach powierzonych obowiązków zajmować się będzie między innymi:

  • Telefonicznym i mailowym wsparciem Klienta Korporacyjnego w zakresie  działania elektronicznych systemów bankowych (integracji systemów klientowskich z bankowymi, API, itp.)
  • Bieżącą obsługą i rozwojem systemów bankowości elektronicznej po stronie Banku
  • Aktywnym uczestnictwem w kształtowaniu dalszego rozwoju wykorzystywanych systemów i aplikacji
  • Współpracą z regionalnymi jednostkami wsparcia oraz implementacji systemów Banku celem rozwiązywania problemów oraz doskonalenia stosowanych rozwiązań
  • Udziałem w projektach dotyczących Bankowości Elektronicznej (nowe platformy, rozwój aplikacji, nowe technologie)
  • Przeprowadzenie zdalnych szkoleń

Wymagania:

  • Ogólna wiedza na temat technologii i systemów informatycznych
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
  • Podstawowa znajomość zagadnień sieciowych
  • Bardzo dobra znajomość Microsoft Office
  • Umiejętność pracy w zespole i łatwość nawiązywania kontaktów
  • Zaangażowanie w realizację powierzonych obowiązków i konsekwencja w działaniu
  • Komunikatywność i wysoka kultura osobista

Dodatkowym atutem będą:

  • Wykształcenie wyższe o profilu technicznych lub informatycznym (lub w trakcie studiów)
  • Doświadczenie w obsłudze klienta i znajomość produktów bankowych
  • Doświadczenie we wsparciu informatycznym
  • Umiejętność tworzenia Makr (VBA)

Oferujemy:

  • Możliwość rozwoju poprzez realizację ciekawych zadań i dostęp do najnowszych technologii
  • Ciekawe wyzwania w ramach pracy bezpośrednio z Klientem jak i z platformami bankowości elektronicznej
  • Współpracę z Klientami globalnymi i lokalnymi
  • Współpracę z różnymi jednostkami banku na świecie
  • Możliwość poznania szerokiego wachlarza produktów bankowych
  • Bogaty pakiet socjalny (m.in. opieka medyczna, karta fitness, ubezpieczenie na życie)
  • Podnoszenie kwalifikacji poprzez udział w kursach i szkoleniach
  • Stałą umowę o pracę
  • Bardzo dobrą atmosferę pracy w dynamicznym i doświadczonym zespole
Analizujemy wszystkie CV, jednak odpowiadamy tylko na wybrane.

Prosimy o przesyłanie CV koniecznie z Klauzulą zamieszczoną poniżej. CV bez odpowiedniej zgody kandydata, nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacji.

“Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zamieszczonych w niniejszym formularzu, załączonych dokumentach rekrutacyjnych, a także podanych przeze mnie we wszystkich materiałach pozyskanych w przyszłości w toku niniejszej rekrutacji przez DSA Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, ul. Młynarska 48 - dla celów niezbędnych do realizacji aktualnego procesu rekrutacji, w ramach którego aplikuję.

Zważywszy, że stanowisko, na które aplikuję, wiąże się z wykonywaniem czynności bankowych na rzecz Banku Handlowego, wyrażam dobrowolną zgodę na udostępnienie moich danych osobowych zamieszczonych w niniejszym formularzu,  załączonych dokumentach rekrutacyjnych, a także podanych przeze mnie we wszystkich materiałach pozyskanych w przyszłości w toku niniejszej rekrutacji przez
DSA Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, ul. Młynarska 48 - dla celów niezbędnych do realizacji aktualnego procesu rekrutacji, w ramach którego aplikuję Bankowi Handlowemu dla celów niezbędnych do realizacji aktualnego procesu rekrutacji.”

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy