Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcySpecjalista ds. Wdrożeń i wsparcia technicznego - Customer service
SYNHO sp. z o.o.O firmie
Katowice, śląskie
- Ogłoszenie wygasło 23 dni temu
- Rekrutacja zdalna
- Umowa o pracę, Kontrakt B2B
- Pełny etat
- Specjalista
Firma Synho jest wyłącznym dystrybutorem systemu SynergyMMS na Europę.
Synergia i synchronizacja wszystkich niezbędnych procesów dla firm oferujących usługi hotelowe, stanowią absolutną podstawę skutecznego zarządzania zorientowanego na zadowolenie klienta i oczekiwane wyniki finansowe.
Oferowana i obsługiwana przez firmę Synho aplikacja SynergyMMS to zarządzanie w łatwy oraz intuicyjny sposób. Delegowanie i monitorowanie zleceń pracy, obszerny system raportowania, czy też konserwacja zapobiegawcza bezpośrednio wpłynie na wzrost efektywności Twojego personelu.
Zakres obowiązków:
- prowadzenie i realizacja projektów związanych z wdrożeniem aplikacji w hotelach na terenie całej Europy (zapewniamy profesjonalne wdrożenie)
- prace wsparcia technicznego świadczone potencjalnym oraz pozyskanym klientom
- obsługa klienta w zakresie oferowania dodatkowych produktów i usług SynHo
- analiza poprawności działania produktów SynHo i zgłaszanie pojawiających się błędów do bezpośredniego przełożonego oraz zespołu developerów
- bezpośrednie kontakty z partnerami technologicznymi SynHo w trakcie wykonywania obowiązków służbowych
- prowadzenie szkoleń dla potencjalnych oraz pozyskanych klientów (zdalnie oraz u klienta) z zakresu obsługi produktów SynHo
- dostosowywanie produktów SynHo do bieżących potrzeb klientów
- świadczenie usług wsparcia technicznego w godzinach pracy oraz w trakcie dyżurów (dodatkowo płatne)
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie
- dyspozycyjność oraz gotowość do zagranicznych wyjazdów służbowych (ok 1-2 w kwartale)
- szeroko rozumiane umiejętności IT na poziomie średnio zaawansowanym – szybkie przyswajanie wiedzy na temat oferowanego oprogramowania, umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywanie problemów technicznych
- umiejętność prowadzenia szkoleń dla klientów
- umiejętność pracy w zespole oraz zarządzanie projektem
- wysokie zdolności interpersonalne
- umiejętność identyfikacji potrzeb klienta i oferowanie odpowiednich produktów/usług
- posługiwanie się pakietem MS Office w tym Outlook, Teams, na poziomie średniozaawansowanym
Dodatkowymi atutami będą:
- doświadczenie na podobnym stanowisku
- doświadczenie w branży hotelowej
- znajomości języków obcych (innych niż angielski)
- znajomość pracy w środowisku CRM
- umiejętności logistyczne
- znajomość z zakresu telekomunikacji (np. VoIP)
- znajomość z zakresu integracji systemów IT
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- wynagrodzenie miesięczne sięgające nawet 10 000 zł brutto
- czytelny system premiowania
- profesjonalne narzędzia pracy
- praca w młodym zespole
- podróże
- pobyty w hotelach klasy premium
Ogłoszenie archiwalne