Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. Wdrożeń i wsparcia technicznego - Customer service

SYNHO sp. z o.o.O firmie

3 00015 000 / mies. (zal. od umowy)
  • Katowice, śląskie

  • Ogłoszenie wygasło 20 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista

Firma Synho jest wyłącznym dystrybutorem systemu SynergyMMS na Europę.

Synergia i synchronizacja wszystkich niezbędnych procesów dla firm oferujących usługi hotelowe, stanowią absolutną podstawę skutecznego zarządzania zorientowanego na zadowolenie klienta i oczekiwane wyniki finansowe.

Oferowana i obsługiwana przez firmę Synho aplikacja SynergyMMS to zarządzanie w łatwy oraz intuicyjny sposób. Delegowanie i monitorowanie zleceń pracy, obszerny system raportowania, czy też konserwacja zapobiegawcza bezpośrednio wpłynie na wzrost efektywności Twojego personelu.

Specjalista ds. Wdrożeń i wsparcia technicznego - Customer service

Zakres obowiązków:

  • prowadzenie i realizacja projektów związanych z wdrożeniem aplikacji w hotelach na terenie całej Europy (zapewniamy profesjonalne wdrożenie)
  • prace wsparcia technicznego świadczone potencjalnym oraz pozyskanym klientom
  • obsługa klienta w zakresie oferowania dodatkowych produktów i usług SynHo
  • analiza poprawności działania produktów SynHo i zgłaszanie pojawiających się błędów do bezpośredniego przełożonego oraz zespołu developerów
  • bezpośrednie kontakty z partnerami technologicznymi SynHo w trakcie wykonywania obowiązków służbowych
  • prowadzenie szkoleń dla potencjalnych oraz pozyskanych klientów (zdalnie oraz u klienta) z zakresu obsługi produktów SynHo
  • dostosowywanie produktów SynHo do bieżących potrzeb klientów
  • świadczenie usług wsparcia technicznego w godzinach pracy oraz w trakcie dyżurów (dodatkowo płatne)

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie
  • dyspozycyjność oraz gotowość do zagranicznych wyjazdów służbowych (ok 1-2 w kwartale)
  • szeroko rozumiane umiejętności IT na poziomie średnio zaawansowanym – szybkie przyswajanie wiedzy na temat oferowanego oprogramowania, umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywanie problemów technicznych
  • umiejętność prowadzenia szkoleń dla klientów
  • umiejętność pracy w zespole oraz zarządzanie projektem
  • wysokie zdolności interpersonalne
  • umiejętność identyfikacji potrzeb klienta i oferowanie odpowiednich produktów/usług
  • posługiwanie się pakietem MS Office w tym Outlook, Teams, na poziomie średniozaawansowanym

Dodatkowymi atutami będą:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku
  • doświadczenie w branży hotelowej
  • znajomości języków obcych (innych niż angielski)
  • znajomość pracy w środowisku CRM
  • umiejętności logistyczne
  • znajomość z zakresu telekomunikacji (np. VoIP)
  • znajomość z zakresu integracji systemów IT

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • wynagrodzenie miesięczne sięgające nawet 10 000 zł brutto
  • czytelny system premiowania
  • profesjonalne narzędzia pracy
  • praca w młodym zespole
  • podróże
  • pobyty w hotelach klasy premium

Ogłoszenie archiwalne