Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. Wdrożeń

Shoper®O firmie

Shoper®

Władysława Łokietka 79

Kraków

Specjalista ds. Wdrożeń
O nas: Shoper to najpopularniejsza platforma do prowadzenia sklepu internetowego w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Shoper to też płatności, marketing, logistyka i wiele więcej. Z naszych rozwiązań korzysta już ponad 20 tys. klientów, reprezentujących niemal każdą branżę i wielkość. Oferujemy im pełny ekosystem e-commerce, by wspierać ich rozwój w oparciu o sprawdzone technologie informatyczne i najlepsze praktyki handlu internetowego.
 
Jeśli też jesteś pasjonatą e-handlu i nowych technologii, uwielbiasz wyzwania i chcesz mieć realny wpływ na rozwój najbardziej dynamicznej branży na świecie – dołącz do nas!
Opis stanowiska:

Poszukujemy ​Specjalisty ds. Wdrożeń - który przy współpracy z Działem Shoper Premium (to usługa tworzenia indywidualnego rozwiązania dostosowanego do potrzeb klienta. Od analizy założeń projektu, poprzez dobór rozwiązań i ich wdrożenie po ciągłą optymalizację) ​będzie odpowiedzialny/a za prowadzenie dedykowanych wdrożeń wykorzystujących oprogramowanie Shoper poprzez:
  • bieżący kontakt z klientami (w kanałach mail/ telefon/ spotkanie) w kwestiach związanych z obsługą sklepu działającego na platformie Shoper
  • prowadzenie wdrożeń sklepów internetowych ​wedle ustalonego wcześniej harmonogramu, ​przy współpracy z developerami, grafikami, projektantami zarówno wewnętrznymi jak i zewnętrznymi (np. agencja obsługująca kompleksowo Klienta)
  • koordynację migracji z innych platform przy wykorzystaniu dostępnych narzędzi dostępnej bazy Partnerów dla Shoper Premium
  • zgłaszanie nowych potrzeb, pomysłów pod kątem rozwoju aplikacji w Appstore oraz w procesie realizacji projektów wewnętrznych Shoper Premium

Wymagania:

  • min. rok doświadczenia na podobnym stanowisku lub ​doświadczenia w e-commerce ​(idealnie produktów i usług SaaS w branży e-commerce lub systemów CMS)
  • umiejętności analityczne
  • bardzo dobra organizacja pracy i samodzielnie zarządzanie projektami
  • podstawowa znajomość Google Analytics, Google Tag Manager
  • umiejętność czytania dokumentacji technicznej
  • orientacyjna znajomość zagadnień technicznych tj: ​HTML / CSS / JS, znajomość zasad programowania, procesów w sklepie: dropshipping, import produktów, API
  • umiejętności prowadzenia skutecznej komunikacji z klientem (telefon, mail) na wszystkich poziomach organizacji, zarówno pracownicy operacyjni, kierownicy jak i właściciele firm.
  • samodzielność, nastawienie na realizację wyznaczonych celów

Mile widziane:

  • znajomość metodologii zarządzania projektami
  • doświadczenie w relacjach z klientami B2C i B2B

Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • onboarding- pełne wsparcie i wdrożenie na stanowisko
  • udział w wewnętrznych i zewnętrznych projektach edukacyjnych, konferencjach, szkoleniach poszerzających horyzonty i wiedzę.
  • pracę w godzinach 08.00-16.00 oraz 10.00-18.00
  • bezpłatny parking dla pracowników
  • parking rowerowy
  • strefa chillout- piłkarzyki, konsola PS5
  • na ten moment pracujemy w modelu hybrydowym
  • zawsze miłe benefity: p​akiet medyczny, program Multisport, bezpłatny angielski i inne…

Ogłoszenie archiwalne