Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcySpecjalista ds. wdrożeń systemów IT
DiaHem Diagnostic Products Sp. z o.o.O firmie
- aleja Juliusza Słowackiego 64, 30-024 Kraków, PolskaKraków, małopolskie
- Ogłoszenie wygasło 24 dni temu
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Specjalista (Mid / Regular)
DiaHem Diagnostic Products Sp. z o.o.
aleja Juliusza Słowackiego 64
Kraków
Jesteśmy szwajcarską firmą z przedstawicielstwem w Krakowie, działającą w branży medycznej diagnostyki laboratoryjnej.
Od ponad 20 lat firma DiaHem Diagnostic Products, lider na rynku immunologii transfuzjologicznej, podnosi jakość badań grup krwi u krwiodawców i pacjentów oferując produkty najwyższej jakości i nowe technologie.
Nasze działania zwiększają bezpieczeństwo leczenia krwią, która jest niezastąpionym lekiem w leczeniu wielu chorób przewlekłych i nagłych urazów. Ratujemy życie!
Jeżeli te sprawy są Ci bliskie, być może jest to praca dla Ciebie?!
www.diahem.pl
Zadania:
- Wdrażanie oprogramowania do zarządzania Pracownią Serologii i Bankiem Krwi (e-Delphyn)
- Sprawowanie pieczy nad oprogramowaniem systemowym i użytkowym
- Rozwiązywanie problemów technicznych i odpowiadanie na pytania użytkowników
- Przeprowadzanie testów, walidacji procesowej, tworzenie dokumentacji technicznej
- Prowadzenie szkoleń personelu laboratoryjnego w zakresie funkcjonalności systemu
- Wsparcie użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych
- Informowanie użytkowników o przestojach w dostępie do usług i prowadzonych czynnościach serwisowych w środowisku IT
- Raportowanie prac w systemie SAP
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe techniczne (IT, informatyka, telekomunikacja)
- Kilkuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Znajomość podstawowych zagadnień dot. relacyjnych baz danych, SQL
- Znajomość podstawowych zagadnień z zakresu sieci komputerowych,
- Dobra znajomość środowiska Windows/Windows Server, pakietu MS Office
- Samodzielność w analizowaniu problemów i szukaniu rozwiązań
- Umiejętność analitycznego myślenia i szybkiego rozwiązywania napotkanych problemów
- Otwartość, cierpliwość – umiejętność pracy z Klientem, wyjaśniania problemów
- Predyspozycje do prowadzenia szkoleń personelu laboratoryjnego
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (również w zakresie terminologii specjalistycznej)
- Dyspozycyjność, gotowość do podróży służbowych
Mile widziane:
- Znajomość specyfiki systemów informatycznych w ochronie zdrowia (HIS, LIS)
- Znajomość protokołów komunikacyjnych m.in. HL7, ASTM
- Doświadczenie praktyczne we wdrażaniu systemów informatycznych
- Doświadczenie w zakresie analizy przedwdrożeniowej: definiowanie i opisywanie przypadków użycia, tworzenie diagramów, analiza wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych, przeprowadzanie testów, walidacji procesowej, tworzenie dokumentacji technicznej
- Doświadczenie w raportowaniu prac w systemie SAP / innym systemie ERP
Oferujemy:
- Pracę w firmie z ponad 20 letnim doświadczeniem w branży medycznej
- Stały rozwój poprzez liczne szkolenia
- Stabilną, ciekawą i odpowiedzialną pracę
- Ciągły rozwój zawodowy oraz realną możliwość awansu
- Wszystkie niezbędne narzędzia pracy
- Przyjazne środowisko pracy, wsparcie ze strony zgranego oraz zaangażowanego zespołu
- Atrakcyjny pakiet socjalny; m.in.: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta Multisport, kurs j.angielskiego, świadczenia urlopowe, bony Sodexo
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Ogłoszenie archiwalne