Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. Windykacji Należności Trudnych

Intrum Sp. z o.o.

  • Rzeszów

    Rzeszów, podkarpackie
  • ogłoszenie wygasło 24 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna, praca zdalna, praca hybrydowa
  • Praca od zaraz

Twój zakres obowiązków

  • realizacja procesu windykacji należności o wysokich saldach na każdym etapie postępowania

  • kontakt z osobami zadłużonymi, komornikami, instytucjami czy potencjalnymi nabywcami nieruchomości

  • analiza spraw pod kątem wyboru najbardziej efektywnej ścieżki postępowania

  • monitorowanie i prowadzenie postępowań polubownych, upadłościowych i egzekucyjnych w tym postępowań egzekucyjnych z nieruchomości

  • współpraca z komornikami i monitorowanie procesu egzekucji (kontakt pisemny i telefoniczny z komornikami oraz organami administracyjnymi prowadzącymi egzekucję)

  • wycena desktopowa nieruchomości oraz oszacowywanie terminu i kwoty odzysku

Nasze wymagania

  • wykształcenie średnie lub wyższe

  • doświadczenie w windykacji wysokich sald min. 1 rok

  • umiejętność prowadzenia negocjacji telefonicznych

  • znajomość specyfiki branży dochodzenia należności

  • znajomość aspektów prawnych- dochodzenia wierzytelności na drodze sądowej i egzekucyjnej

  • umiejętność weryfikacji elektronicznych ksiąg wieczystych

  • umiejętność obsługa portali mapowych tj. Geoportal czy portali PODGiK

  • odpowiedzialność i dobrą organizację pracy własnej

  • zdolność analitycznego myślenia

Mile widziane

  • doświadczenie związane z procesem egzekucji z nieruchomości i/lub szeroko rozumianą branżą nieruchomości,

  • doświadczenie w kontaktach z urzędami, kancelariami komorniczymi, sądami czy syndykami

To oferujemy

  • umowa o pracę w wymiarze pełnego etatu + system premiowy

  • możliwość całkowitej pracy zdalnej z uwzględnieniem dwutygodniowego szkolenia wdrożeniowego w siedzibie firmy w Białymstoku

  • atrakcyjne benefity: prywatna opieka medyczna, dostęp do systemu myBenefit, ubezpieczenie grupowe

  • praca z możliwością ustalenia elastycznego grafiku

  • zróżnicowany zakres obowiązków, który pozwoli na rozwój kompetencji zawodowych

  • dobra atmosfera w pracy

  • różnorodność zadań

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • owoce

  • spotkania integracyjne

  • program emerytalny

  • kawa / herbata

  • strefa relaksu

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

Etapy rekrutacji
1

Przyjemna rozmowa telefoniczna z pracownikiem HR :)

2

Spotkanie z managerem zespołu

3

Przekazujemy Ci informację zwrotną

4

Wspólnie ustalamy satysfakcjonujące warunki współpracy!