Oferta pracy

PKO Bank Polski SA

Specjalista ds. Windykacji Telefonicznej

PKO Bank Polski SAO firmie

  • Gdynia, pomorskie

  • Ważna jeszcze 12 dni
    do: 29 kwi 2021
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

dzień dobry
w pracy

W PKO Banku Polskim dbamy o to, aby każdy dzień w pracy był dla Ciebie dobry.
Tworzymy pozytywną atmosferę, doceniamy
efektywną współpracę, szanujemy Twój czas prywatny.

#ZajmijStanowisko:

SPECJALISTA DS. WINDYKACJI TELEFONICZNEJ

Zespół Windykacji Telefonicznej

(Gdynia)

W PKO Banku Polskim masz na dzień dobry:

  • Umowę o pracę
     - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
  • Zdrową równowagę między pracą
    a życiem osobistym

    - bo nie samą pracą człowiek żyje.
  • Pełny pakiet benefitów:
    od kultury, sportu
    i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
  • Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.

Na co dzień w naszym zespole:

  • przyjmujesz od Klientów wnioski o zawarcie ugody oraz przekazujesz je do dalszej obsługi, monitorujesz realizację warunków zawartych porozumień,
  • monitorujesz i nadzorujesz sprawy pod kątem kwalifikacji do wypowiedzenia oraz przekazujesz je do dalszej obsługi,
  • bierzesz czynny udział w procesie odzyskiwania należności na drodze polubownej poprzez telefoniczny kontakt z dłużnikami i osobami odpowiedzialnymi za spłatę zobowiązania i ustalenie warunków spłaty na etapie windykacyjnym, sądowym i egzekucyjnym,
  • zapewniasz efektywną windykację wierzytelności z wysokim stopniem opóźnienia oraz umów wypowiedzianych,
  • nadzorujesz terminowość spłaty zadłużenia przez dłużników,
  • analizujesz i monitorujesz efektywność prowadzonych działań windykacyjnych, w tym realizacje warunków zawartych porozumień i ugód,
  • współpracujesz z innymi komórkami i jednostkami banku oraz podmiotami zewnętrznymi w zakresie odzyskiwania należności.

To stanowisko może być Twoje, jeśli:

  • masz doświadczenie zawodowe w obszarach usług finansowych ze szczególnym uwzględnieniem monitoringu i windykacji należności lub w Contact Center,
  • znasz techniki negocjacyjne i lubisz rozmawiać z ludźmi,
  • jesteś osobą silnie zorientowaną na osiągnięcie założonych celów,
  • jesteś osobą dyspozycyjną – praca w systemie 2- zmianowym w godzinach 08:00-21:00,
  • dobrze organizujesz własną pracę, jesteś osobą odporną emocjonalnie,
  • masz minimum średnie wykształcenie,
  • posiadasz umiejętność analitycznego myślenia, wyciągania wniosków i szybkiego podejmowania decyzji,
  • swobodnie poruszasz się w ramach pakietu MS Office.

To dobry dzień na aplikację! #ZajmijStanowisko.

Co się stanie, po kliknięciu w "APLIKUJ"?
Jeśli Twoja aplikacja wzbudzi nasze zainteresowanie, rekruter PKO Banku Polskiego zadzowni do Ciebie, żeby umówić się na rozmowę rekrutacyjną. Do usłyszenia!

Zespół Windykacji Telefonicznej

SPECJALISTA DS. WINDYKACJI TELEFONICZNEJ

Na co dzień w naszym zespole:

  • przyjmujesz od Klientów wnioski o zawarcie ugody oraz przekazujesz je do dalszej obsługi, monitorujesz realizację warunków zawartych porozumień,
  • monitorujesz i nadzorujesz sprawy pod kątem kwalifikacji do wypowiedzenia oraz przekazujesz je do dalszej obsługi,
  • bierzesz czynny udział w procesie odzyskiwania należności na drodze polubownej poprzez telefoniczny kontakt z dłużnikami i osobami odpowiedzialnymi za spłatę zobowiązania i ustalenie warunków spłaty na etapie windykacyjnym, sądowym i egzekucyjnym,
  • zapewniasz efektywną windykację wierzytelności z wysokim stopniem opóźnienia oraz umów wypowiedzianych,
  • nadzorujesz terminowość spłaty zadłużenia przez dłużników,
  • analizujesz i monitorujesz efektywność prowadzonych działań windykacyjnych, w tym realizacje warunków zawartych porozumień i ugód,
  • współpracujesz z innymi komórkami i jednostkami banku oraz podmiotami zewnętrznymi w zakresie odzyskiwania należności.

To stanowisko może być Twoje, jeśli:

  • masz doświadczenie zawodowe w obszarach usług finansowych ze szczególnym uwzględnieniem monitoringu i windykacji należności lub w Contact Center,
  • znasz techniki negocjacyjne i lubisz rozmawiać z ludźmi,
  • jesteś osobą silnie zorientowaną na osiągnięcie założonych celów,
  • jesteś osobą dyspozycyjną – praca w systemie 2- zmianowym w godzinach 08:00-21:00,
  • dobrze organizujesz własną pracę, jesteś osobą odporną emocjonalnie,
  • masz minimum średnie wykształcenie,
  • posiadasz umiejętność analitycznego myślenia, wyciągania wniosków i szybkiego podejmowania decyzji,
  • swobodnie poruszasz się w ramach pakietu MS Office.

W PKO Banku Polskim masz na dzień dobry:

  • Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
  • Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
  • Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
  • Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.

Ogłoszenie archiwalne