Alior Leasing

Specjalista ds. Windykacji Telefonicznej

Alior LeasingO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Kraków, małopolskie

  • Ważna jeszcze 13 dni
    do: 18 cze 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
Alior Bank to ogólnopolski bank uniwersalny i jedna z najbardziej nowoczesnych i innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. To miejsce dla ludzi, którzy mają pomysły i odwagę biznesową, by wyznaczać nowe standardy bankowości.

Nasze podejście do biznesu oraz tempo rozwoju wielokrotnie były doceniane w plebiscytach najbardziej prestiżowych magazynów finansowych, m.in. w 2014 i 2015 r. jako pierwszy w historii polski bank otrzymaliśmy prestiżowy tytuł „Najlepszy europejski bank detaliczny” przyznawany przez „Retail Banker International”.

Dynamiczny wzrost Alior Banku i zmiany zachodzące na rynku usług bankowych stwarzają wiele możliwości zdobywania ciekawych doświadczeń i wchodzenia w nowe role.
 Alior Leasing Sp. z o. o. jest częścią grupy Alior Banku.

W związku z planami rozwoju, Alior Leasing poszukuje kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Windykacji Telefonicznej
Miejsce pracy: Kraków
Region: małopolskie

Opis stanowiska:

  • monitoring sytuacji Klientów;
  • budowanie relacji z Klientami;
  • negocjacje z Klientami poprzez kontakt telefoniczny;
  • prowadzenie korespondencji;
  • kontrola nad bieżącymi wskaźnikami realizacji zadań;
  • praca zespołowa w bieżących zadaniach;
  • współpraca z innymi jednostkami w Organizacji.

Wymagania:

  • doświadczenie w pracy w telefonicznej obsłudze Klienta lub obsłudze Klienta lub pracy w Banku lub instytucji finansowej;
  • wykształcenie średnie preferowany profil ekonomiczny;
  • otwartość na wyzwania indywidualne, naukę i podnoszenie swoich kompetencji;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • zdolności analitycznie;
  • umiejętność budowania relacji i łatwość komunikacji;
  • dokładność, rzetelność, dobra organizacja pray

Wybranym osobom oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie;
  • atrakcyjny pakiet socjalny;
  • wynagrodzenie dostosowane do wiedzy i doświadczenia.

Kliknięcie przycisku oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego, jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez ALIOR BANK S.A. zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., nr 0, poz. 922). Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do ich wglądu, poprawiania lub ich usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji w ALIOR BANK S.A. i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych. Jeżeli nie wyrażasz takiej zgody, prosimy, abyś nie klikał tego przycisku.

Alior Bank to ogólnopolski bank uniwersalny i jedna z najbardziej nowoczesnych i innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. To miejsce dla ludzi, którzy mają pomysły i odwagę biznesową, by wyznaczać nowe standardy bankowości.

Nasze podejście do biznesu oraz tempo rozwoju wielokrotnie były doceniane w plebiscytach najbardziej prestiżowych magazynów finansowych, m.in. w 2014 i 2015 r. jako pierwszy w historii polski bank otrzymaliśmy prestiżowy tytuł „Najlepszy europejski bank detaliczny” przyznawany przez „Retail Banker International”.

Dynamiczny wzrost Alior Banku i zmiany zachodzące na rynku usług bankowych stwarzają wiele możliwości zdobywania ciekawych doświadczeń i wchodzenia w nowe role.
 Alior Leasing Sp. z o. o. jest częścią grupy Alior Banku.

W związku z planami rozwoju, Alior Leasing poszukuje kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Windykacji Telefonicznej

Opis stanowiska:

  • monitoring sytuacji Klientów;
  • budowanie relacji z Klientami;
  • negocjacje z Klientami poprzez kontakt telefoniczny;
  • prowadzenie korespondencji;
  • kontrola nad bieżącymi wskaźnikami realizacji zadań;
  • praca zespołowa w bieżących zadaniach;
  • współpraca z innymi jednostkami w Organizacji.

Wymagania:

  • doświadczenie w pracy w telefonicznej obsłudze Klienta lub obsłudze Klienta lub pracy w Banku lub instytucji finansowej;
  • wykształcenie średnie preferowany profil ekonomiczny;
  • otwartość na wyzwania indywidualne, naukę i podnoszenie swoich kompetencji;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • zdolności analitycznie;
  • umiejętność budowania relacji i łatwość komunikacji;
  • dokładność, rzetelność, dobra organizacja pray

Wybranym osobom oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie;
  • atrakcyjny pakiet socjalny;
  • wynagrodzenie dostosowane do wiedzy i doświadczenia.

Kliknięcie przycisku oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego, jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez ALIOR BANK S.A. zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., nr 0, poz. 922). Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do ich wglądu, poprawiania lub ich usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji w ALIOR BANK S.A. i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych. Jeżeli nie wyrażasz takiej zgody, prosimy, abyś nie klikał tego przycisku.

Ogłoszenie archiwalne