Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcySpecjalista ds. wsparcia działów IT i handlowego
MODE SPÓŁKA AKCYJNAO firmie
- Leśna 8Straszyn (pow. gdański), pomorskie
- Ogłoszenie wygasło 9 dni temu
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Specjalista
MODE SPÓŁKA AKCYJNA
Leśna 8
Straszyn (pow. gdański)
Jesteśmy uznanym na świecie producentem urządzeń do zautomatyzowanej fotografii produktowej notowanym na rynku New Connect. Nasze produkty tworzymy dla ludzi, z myślą o ich potrzebach i indywidualnych preferencjach. W ciągu 10 lat zdobyliśmy zaufanie wśród tysięcy odbiorców z całego świata.
Dla nas to ciągle mało, w związku z powyższym powiększamy nasz zespół i poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Do zadań pracownika będzie należało:
wsparcie działu IT w zakresie obsługi pierwszej linii Help Desk:
- Zapewnienie wysokiego poziomu satysfakcji klienta poprzez kontakt za pomocą różnych kanałów: telefon, e-mail, system Help Desk i zdalny pulpit,
- Odpowiedz na pytania „Jak to zrobić?” dotyczące sprzętu i oprogramowania w środowisku klienta
- Rozwiązywanie problemów oraz zapytań technicznych ze strony klientów
- W przypadku braku możliwości natychmiastowego rozwiązania problemu - informowanie klienta o dalszych krokach postępowania,
- Identyfikacja i eskalacja problemów wymagających natychmiastowego działania lub szczególnej uwagi,
- Przekazywanie zgłoszeń do drugiej linii wsparcia wraz ze szczegółowym opisem wykonanych działań,
- Opracowywanie nowych procedur operacyjnych, które poprawią jakość obsługi Help Desk, na podstawie rozwiązanych zagadnień,
- Koordynacja inicjatyw wprowadzających usprawnienia w działaniu zespołu i obsłudze zgłoszeń
- Utrzymanie i aktualizacja bazy wiedzy
- Monitorowanie bieżącej pracy wewnętrznych systemów informatycznych
- Identyfikacja i analiza błędów systemowych, rozwiązywanie incydentów, szukanie przyczyn problemów
- Obsługa systemu zgłoszeniowego, generowanie raportów
- Zarządzanie licencjami, odnowieniami i gwarancjami komponentów IT
Wsparcie działu Handlowego w zakresie:
- Obsługa posprzedażowa,
- Przyjmowanie, rejestrowanie i obsługa zgłoszeń od klientów firmy,
- Prowadzenie szkoleń z obsługi oprogramowania i urządzeń,
- Obsługa centrali telefonicznej i kierowanie zapytań i zgłoszeń do odpowiednich działów,
- Dbałość o przepływ informacji pomiędzy działami w celu uzyskania szybkiego rozwiązania ewentualnych problemów
- Przygotowywanie i filtrowanie baz potencjalnych klientów i partnerów biznesowych (B2B, Dystrybutorzy)
Idealny kandydat powinien posiadać następujące umiejętności:
- Doskonała znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie,
- Wykształcenie techniczne/teleinformatyczne/elektroniczne,
- Nastawienie prokonsumenckie i ukierunkowanie na rozwiązywanie problemów,
- Umiejętność pracy w zespole, pracy nad kilkoma zadaniami oraz proaktywnego pozyskiwania informacji w celu rozwiązywania bieżących problemów,
- Dobra znajomość MS Office,
- Dobra znajomość systemów Windows i OSX,
- Prawo jazdy kategorii B
Mile widziane:
- Doświadczenie w pracy z systemami Help Desk i CRM,
- Doświadczenie w dziedzinie fotografii a szczególnie fotografii produktowej,
- Podstawowa znajomość PHP 5+, HTML, JavaScript, MySQL oraz środowiska LAMP
Oferujemy:
- Pracę na pełny etat w niezwykle dynamicznym międzynarodowym środowisku
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Pracę w firmie działającej w branży nowych technologii,
- Prywatną opiekę medyczną
- Niezbędne narzędzia pracy
- Możliwość wdrażania własnych pomysłów i koncepcji
- Możliwość realnego wpływu na kształtowanie biznesu firmy
Ogłoszenie archiwalne