Ta oferta pracy jest nieaktualna od 364 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Wsparcia i Obsługi Klienta

  • Poznań, wielkopolskie
  • Specjalista
  • 2017-03-21

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top

    SGB-Bank S.A. zrzesza ponad 200 Banków Spółdzielczych w całym kraju i wspólnie z nimi tworzy Spółdzielczą Grupę Bankową. Do podstawowych celów działalności Banków Spółdzielczej Grupy Bankowej należy zapewnienie kompleksowej obsługi finansowej, jak również wspieranie rozwoju gospodarczego środowisk lokalnych. Połączenie nowoczesności z ponad 150-letnią tradycją i polskim kapitałem budowanym od pokoleń determinuje mocną pozycję Banków Spółdzielczych na rynku usług finansowych

    SGB-Bank S.A. z siedzibą w Poznaniu zatrudni odpowiedzialną
    i sumienną osobę do pracy na stanowisku:

    SPECJALISTY DS. WSPARCIA I OBSŁUGI KLIENTA
    Miejsce pracy: Poznań

    Osoba ta będzie odpowiedzialna za obsługę i wsparcie klienta zewnętrznego
    w zakresie bankowości elektronicznej oraz oferty produktowej,
    sieci placówek i bankomatów Zrzeszenia
     


    GŁÓWNE ZADANIA:

    • Zapewnienie telefonicznej obsługi i wsparcia dla klientów bankowości elektronicznej;
    • Przyjmowanie, rejestrowanie, obsługa zgłoszeń i zleceń dotyczących kanałów elektronicznych od klientów;
    • Udzielanie informacji w zakresie placówek SGB oraz produktów zrzeszeniowych w kontakcie telefonicznym i pocztą elektroniczną;
    • Utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz dbałość o pozytywny wizerunek Zrzeszenia i Banku;
    • Udział w testach bankowości elektronicznej w ramach prac rozwojowych;
    • Udział w tworzeniu i doskonaleniu procedur bankowych oraz narzędzi związanych z telefoniczną obsługą klienta.

    POSZUKUJEMY OSOBY:

    • Posiadającej wykształcenie min. średnie (kierunek bankowość, finanse )
    • Posiadającej minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
      (praca z klientami instytucji finansowej, obsługa klienta przez telefon);
    • Posiadającej znajomość produktów bankowych i usług finansowych;Posiadającej zdolności komunikacyjne, umiejętność aktywnego słuchania, nastawionej na klienta i rozumienie jego potrzeb;
    • Uporządkowanej, rzetelnej, bardzo dobrze zorganizowanej;
    • Gotowej do pracy zmianowej;
    • Pozytywnie nastawionej do życia i pracy.

    OFERUJEMY:

    • Ciekawą pracę w stabilnej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku;
    • Stabilne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia w ramach stałej umowy o pracę;
    • Dostęp do nowoczesnych rozwiązań i najnowszych technologii;
    • Pakiet socjalny (opieka medyczna, program emerytalny, karta sportowa).

     

    Osoby zainteresowane zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji i przesłanie swoich dokumentów (szczegółowe zawodowe CV + list motywacyjny) za pomocą przycisku Aplikuj. W tytule wiadomości prosimy wpisać "specjalista callcente"’ Dziękujemy za wszystkie aplikacje. Jednocześnie informujemy, że odpowiemy jedynie na wybrane oferty.

    aplikuj

    W zgłoszeniach prosimy o zawarcie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dn. 29.08.97 Dz. U. 2015 poz. 2135).