Oferta pracy

Specjalista ds. wsparcia i wdrożeń

SysTell s.c.O firmie

2 000‐4 000 zł brutto / mies.
  • Poznań

    wielkopolskie
  • Ogłoszenie wygasło 4 lata temu
  • Specjalista

Jesteśmy dostawcą systemów call/contact center dla biznesu. Od 2006 roku rozwijamy i wdrażamy systemy telefonii dla klientów w Polsce i zagranicą. Wywodzimy się z wielkopolski i jesteśmy firmą wyłącznie z polskim kapitałem.
Zwiększająca liczba klientów i projektów pozwala nam na poszukiwanie nowych specjalistów do zespołu serwisowo - wdrożeniowego. Staramy się by ludzie pracujący w naszej firmie czuli się w dobrze i czerpali przyjemność z pracy. Zależy nam by pracownicy wpływali na charakter firmy oraz by dbali o rozwój własny i całego zespołu.

Specjalista ds. wsparcia i wdrożeńNumer ref.: 2016/11/SRV
Dział wsparcia technicznego wdraża i utrzymuje system Smartfon Contact Center. Dział dzieli się na sekcję wdrożeniową, sieciową, telekomnikacyjną oraz wsparcia aplikacyjnego. Głównym naszym celem jest zaspokojenie potrzeb naszych klientów. Zespół wsparcia jest odpowiedzialny za kontakt z klientem w przypadku incydentów, projektów oraz wymamaganych zmian w systemie. Kontakt odbywa sie drogą telefoniczną i za pośrednictwem systemu do obsługiwania i monitorowania zgłoszeń mailowych. System ten używany jest jako platforma komunikacyjna pomiędzy działem wsparcia, specjalistami i klientami. 

Dlaczego warto u nas pracować?

  • oferujemy umowę o pracę z wynagrodzeniem na poziomie 2 500 zł netto (na rękę)
  • wynagradzamy premiowo za każde zakończone wdrożenie
  • płacimy nadgodziny
  • szkolimy i dajemy możliwość podnoszenia kwalifikacji (zapraszam do firmy certyfikowanych szkoleniowców)
  • stawiamy na zespół - organizujemy integracje, wyjścia firmowe i wspólne aktywności
  • zapewniamy indywidualną ścieżkę rozwoju
  • zapewniamy narzędzia do pracy (telefon, laptop, samochód)
Wymagania:
  • znajomość zagadnień bazodanowych SQL oraz języka T-SQL
  • znajomość systemu Windows Server 2008 i nowszej
  • umiejętność dobrej komunikacji
  • 2-letnie doświadczenie w branży IT
  • wykształcenie kierunkowe (informatyka, telekomunikacja)
  • prawo jazdy

Mile widziane:

  • znajomość zagadnień sieciowych LAN, WAN
  • znajomość zagadnień związanych z telefonią VoIP / SIP
  • administracja Linux, MS SQL Server

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy