Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Specjalista ds. wsparcia informatycznego organów nadzoru budowlanego w DUC
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Łódź
Łódź, łódzkie- ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
- praca mobilnawoj. łódzkie
- Praca od zaraz
Technologie, których używamy
Wymagane
PHP
HTML
CSS
System operacyjny
Twój zakres obowiązków
Osoba na tym stanowisku:
wdraża, wspomaga administrację i monitoruje systemy teleinformatyczne wykorzystywane przez organy nadzoru budowlanego, w szczególności systemy budowane przez Główny Urząd Nadzoru Budowlanego;
wspiera zapewnienie bezpieczeństwa przetwarzania danych w sieciach teleinformatycznych organów nadzoru budowlanego i wykorzystywanych w nich systemach teleinformatycznych;
wspiera zadania związane z informatyzacją nadzoru budowlanego w Polsce oraz jego wyposażeniem w sprzęt informatyczny, urządzenia kopiujące i oprogramowanie, w tym uczestniczy w organizacji i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz w dokonywaniu zakupów poza ustawą – Prawo zamówień publicznych;
wspiera utrzymanie w sprawności technicznej sprzętu informatycznego i urządzeń kopiujących oraz prowadzi sprawy związane z gospodarowaniem sprzętem informatycznym i urządzeniami kopiującymi;
prowadzi instruktaże dla pracowników nadzoru budowlanego w zakresie funkcjonowania systemów teleinformatycznych oraz urządzeń z nimi współpracujących;
bierze udział w budowaniu narzędzi informatycznych udostępnianych organom nadzoru budowlanego, na każdym etapie ich tworzenia i wdrażania, poprzez m.in. określanie potrzeb, wypracowywanie wymagań, weryfikowanie poprawności i kompletności wytworzonych narzędzi;
udziela doraźnej pomocy wyznaczonym pracownikom nadzoru budowlanego w zakresie eksploatacji sprzętu komputerowego i urządzeń kopiujących oraz aplikacji i programów informatycznych;
bierze udział w kontroli dokumentów finansowych dotyczących spraw prowadzonych w Wydziale.
Nasze wymagania
wykształcenie: wyższe z zakresu informatyki albo wyższe (nieprofilowe) i studia podyplomowe z zakresu informatyki,
doświadczenie zawodowe: powyżej 1 roku pacy na stanowisku o podobnym zakresie zadań,
wiedza techniczna z zakresu zagadnień informatycznych, w tym znajomość: systemów Windows Server 2003, 2010, 2012, 2016, Windows 2007, 2010, Vista, Linux, obsługi baz danych, rozwiązań sieciowych, pakietu biurowego MS Office, zagadnień związanych z tworzeniem serwisów WWW, HTML, CSS, PHP, komputerów na poziomie sprzętowym,
znajomość przepisów: ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne wraz z rozporządzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych ram dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych,
kopia aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" albo oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych,
znajomość języka angielskiego (poziom komunikatywny, w tym znajomość terminologii informatycznej),
prawo jazdy kategorii B,
umiejętność organizacji pracy własnej,
odporność na stres,
komunikatywność,
kultura osobista,
posiadanie obywatelstwa polskiego,
korzystanie z pełni praw publicznych,
nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Mile widziane
znajomość ustawy – Prawo zamówień publicznych,
doświadczenie zawodowe w administracji publicznej.
To oferujemy
ruchomy czas pracy
częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
pokój dla rodzica z dzieckiem
dofinansowanie do wypoczynku pracowników
dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
dogodną lokalizację
dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy (powyżej 5 lat stażu pracy)
dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”
pakiet socjalny (pożyczki na cele mieszkaniowe na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie do programu MultiSport)
możliwość wykupienia w preferencyjnej cenie polisy na życie, ubezpieczenia odpowiedzialności majątkowej funkcjonariusza publicznego za rażące naruszenie prawa i zniżkowej legitymacji PKP.
Wymagane dokumenty lub oświadczenia
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne):
- CV i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego,
- kopię poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe):
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego.
Informacja o sposobie, terminie i miejscu składania zgłoszeń
Aplikuj do: 16 czerwca 2023
Aplikuj mailowo na adres: [email protected], w temacie wpisz: Ogłoszenie nr 121765 / 01.06.2023r.
Lub w formie papierowej na adres: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Biuro Organizacyjne - Kancelaria Ogólna
ul. Krucza 38/42
00-926 Warszawa
z dopiskiem „Ogłoszenie nr 121765”.
Dokumenty można składać również za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres: [email protected].
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: od poniedziałku do piątku, w godz. 8:15-16:15, pod nr tel.: (22) 661 94 66, 603 757 793
lub mailowego na adres: [email protected]
Dokumenty należy złożyć do: 16.06.2023
Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Dostępność:
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu (z uwzględnieniem informacji dotyczących warunków pracy) do udziału w naborze.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, ksero, fax, niszczarka), obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego, w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne i e-mailowe. Praca w terenie: siedziba WINB w Łodzi oraz siedziby PINB na terenie woj. łódzkiego.
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego w Warszawie
00-926 Warszawa, Krucza 38/42
Ogłoszenie nr 121765 / 01.06.2023
Specjalisty ds. Wsparcia Informatycznego Organów Nadzoru Budowlanego w Departamencie Usług Cyfrowych