Ta oferta pracy jest nieaktualna od 1227 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Wsparcia Informatycznego

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 2015-02-11

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    Billennium od ponad 10 lat specjalizuje się w zwiększaniu efektywności przedsiębiorstw oraz dostarcza najlepszych specjalistów w ramach outsourcingu zasobów ludzkich. Realizujemy projekty i badania w Polsce, UE, a także USA, zatrudniając ponad 190 specjalistów w zakresie najnowocześniejszych rozwiązań wspierających biznes.

    W 2012 roku trafiliśmy na prestiżową listę Deloitte Technology Fast 50 Central Europe, skupiającą najszybciej rozwijające się innowacyjne przedsiębiorstwa. Głównymi obszarami naszego działania są systemy klasy BPM, CRM, CMS, platformy rozliczeniowe, systemy zarządzania finansami oraz innowacyjne rozwiązania mobilne. Wśród klientów Billennium znajdują się m.in. Orange, Roche, Cyfrowy Polsat, ADP, Siemens, PLL LOT, Polskie Radio, Grupa Nokaut, goldenline.pl, PKP oraz PP Porty Lotnicze.

    W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy kandydatki/-ów na stanowisko:
    Specjalista ds. Wsparcia Informatycznego
    Miejsce pracy: Warszawa
    nr ref.: SWI/PR/2/2015


    Zakres obowiązków:

    • praca w charakterze lokalnego informatyka/administratora (druga linia wsparcia),
    • diagnoza i konfiguracja sprzętu IT (komputery, drukarki),
    • zarządzanie serwerami antyspamowymi,
    • instalacja i konfiguracja oprogramowania,
    • konfiguracja urządzeń mobilnych,
    • praca z klientem oraz praca zdalna.


    Wymagania:

    • dobra znajomość systemów MS Windows,
    • znajomość Active Directory od strony administracyjnej,
    • znajomość poczty MS Exchange, pop3, IMAP od strony administracyjnej i konfiguracja klienta,
    • znajomość pakietu Office,
    • znajomość diagnozy/budowy sprzętu komputerowego,
    • dobra znajomość zagadnień sieciowych,
    • komunikatywność (praca bezpośrednio z użytkownikiem),
    • zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów niestandardowych,
    • odporność na stres,
    • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
      (w mowie piśmie),
    • znajomość SCCM, aplikacji ticketowych,
    • gotowość do pracy w systemie zmianowym.


    Zainteresowanych prosimy o wysłanie CV z dopiskiem SWI/PR/2/2015

    aplikuj
    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"