background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Specjalista ds. wsparcia IT (Helpdesk)

Media PressO firmie

Media Press

Karola Szymanowskiego 1

Kraków

Sprawdź jak dojechać

Twój zakres obowiązków

  • Obsługa pierwszej linii wsparcia technicznego
  • Zdalne techniczne wsparcie użytkowników (Team Viewer)
  • Tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej (Help, FAQ, Wiki)
  • Prowadzenie szkoleń i konsultacji
  • Prowadzenie prezentacji oprogramowania
  • Wdrożenia systemów
  • Ścisła współpraca z resztą zespołu przy rozwoju oprogramowania

Nasze wymagania

  • Bardzo dobra znajomość systemów rodziny Microsoft Windows (w tym rozwiązań serwerowych)
  • Znajomość zagadnień związanych z konfiguracją sieci LAN/WAN
  • Znajomość zagadnień bazodanowych i języka SQL
  • Umiejętności analityczne oraz krytyczne i konstruktywne spojrzenie
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Dokładność, dociekliwość, cierpliwość
  • Dobra znajomość j. angielskiego

Mile widziane

  • Znajomość bazy danych: MSSQL i\lub PostgreSQL
  • Znajomość zagadnień audytu legalności oprogramowania
  • Wiedza na temat Ochrony Danych Osobowych
  • Wykształcenie techniczne lub informatyczne

To oferujemy

  • Wynagrodzenie podstawowe oraz premie
  • Doskonałą atmosferę w pracy wśród pasjonatów nowych technologii
  • Szkolenia oraz transfer wiedzy
  • Możliwość rozwoju zawodowego oraz realizowania własnych pomysłów
  • Kartę MultiSport, prywatną opiekę medyczną
  • Dofinansowanie kursów i szkoleń podnoszących kwalifikacje
  • Pracę z biura, hybrydowo, zdalnie

Jesteśmy producentem innowacyjnego systemu statlook - wiodącego na rynku oprogramowania do zarządzania zasobami informatycznymi firm i urzędów oraz nadzorowania pracy zdalnej. Statlook służy do inwentaryzacji sprzętu i oprogramowania, kontroli legalności zainstalowanych programów oraz prowadzenia usług pomocy technicznej. Dodatkowo, kadra zarządzająca może nadzorować pracę zdalnych pracowników i kontrolować wykorzystanie komputerów oraz Internetu. Praca z systemem możliwa jest za pośrednictwem aplikacji desktopowej, a także poprzez przeglądarkę internetową i platformy mobilne.

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Nr ref.: APCS/SPWIT/04/2021

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Specjalista ds. wsparcia IT (Helpdesk), Karola Szymanowskiego 1, Kraków