Oferta pracy

Specjalista ds. wsparcia IT (Helpdesk)

Media Press

Media Press

Karola Szymanowskiego 1

Kraków

Technologie, których używamy

Mile widziane

  • MSSQL

  • PostgreSQL

Twój zakres obowiązków

  • Obsługa pierwszej linii wsparcia technicznego

  • Zdalne techniczne wsparcie użytkowników (Team Viewer)

  • Tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej (Help, FAQ, Wiki)

  • Prowadzenie szkoleń i konsultacji

  • Prowadzenie prezentacji oprogramowania

  • Wdrożenia systemów

  • Ścisła współpraca z resztą zespołu przy rozwoju oprogramowania

Nasze wymagania

  • Bardzo dobra znajomość systemów rodziny Microsoft Windows (w tym rozwiązań serwerowych)

  • Znajomość zagadnień związanych z konfiguracją sieci LAN/WAN

  • Znajomość zagadnień bazodanowych i języka SQL

  • Umiejętności analityczne oraz krytyczne i konstruktywne spojrzenie

  • Umiejętność pracy w zespole

  • Dokładność, dociekliwość, cierpliwość

  • Dobra znajomość j. angielskiego

Mile widziane

  • Znajomość bazy danych: MSSQL i\lub PostgreSQL

  • Znajomość zagadnień audytu legalności oprogramowania

  • Wiedza na temat Ochrony Danych Osobowych

  • Wykształcenie techniczne lub informatyczne

To oferujemy

  • Pracę z biura, hybrydowo, zdalnie

  • Wynagrodzenie podstawowe oraz premie

  • Doskonałą atmosferę w pracy wśród pasjonatów nowych technologii

  • Szkolenia oraz transfer wiedzy

  • Możliwość rozwoju zawodowego oraz realizowania własnych pomysłów

  • Kafeterię MyBenefit, kartę MultiSport, prywatną opiekę medyczną

  • Dofinansowanie kursów i szkoleń podnoszących kwalifikacje

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

Media Press

Jesteśmy producentem innowacyjnego systemu statlook - wiodącego na rynku oprogramowania do zarządzania zasobami informatycznymi firm i urzędów oraz nadzorowania pracy zdalnej. Statlook służy do inwentaryzacji sprzętu i oprogramowania, kontroli legalności zainstalowanych programów oraz prowadzenia usług pomocy technicznej. Dodatkowo, kadra zarządzająca może nadzorować pracę zdalnych pracowników i kontrolować wykorzystanie komputerów oraz Internetu. Praca z systemem możliwa jest za pośrednictwem aplikacji desktopowej, a także poprzez przeglądarkę internetową i platformy mobilne.

Przewiń do profilu firmy

Potrzebujesz więcej informacji – odwiedź nas na https://www.statlook.pl

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV, oraz listu motywacyjnego za pomocą Aplikuj.