Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. wsparcia IT - Helpdesk

SITT sp. z o.o.

umowa o pracę
4 2005 500 brutto / mies.
kontrakt B2B
3 0005 000 netto (+ VAT) / mies.
  • Jana Kiepury 5A, Lublin
    Lublin, lubelskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
  • praca stacjonarna
  • Praca od zaraz
  • rekrutacja zdalna

SITT sp. z o.o.

Jana Kiepury 5A

Lublin

Technologie, których używamy

System operacyjny

Twój zakres obowiązków

  • Rozwiązywanie problemów technicznych i odpowiadanie na pytania użytkowników w ramach wsparcia wewnętrznego i zewnętrznego

  • Sprawowanie pieczy nad oprogramowaniem systemowym i użytkowym

  • Wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym (drukarki, projektory, skanery, drukarki etykiet, monitoring)

  • Przygotowanie stanowisk pracy dla nowych pracowników

  • Nadzorowanie ewidencji sprzętu

  • Informowanie użytkowników o przestojach w dostępie do usług i prowadzonych czynnościach serwisowych w środowisku IT

Nasze wymagania

  • Podstawowa wiedza na temat systemów operacyjnych Microsoft, Linux

  • Doświadczenie w obsłudze programów Microsoft Outlook i pakietu Microsoft Office

  • Dobra znajomość sieci komputerowej LAN/WAN, VLAN

  • Doświadczenie w zakresie obsługi sieci VPN/zdalnego dostępu/konfiguracji środowiska sieciowego

  • Znajomość środowiska sieciowego, w tym bezprzewodowe

  • Wysoki poziom komunikatywności

  • Prawo jazdy kat. B

  • Umiejętność z korzystania z dokumentacji technicznej w j. angielskim

  • Chęci do stałego podnoszenia umiejętności i kwalifikacji

To oferujemy

  • Atrakcyjny system wynagradzania (pensja stała + premia)

  • Możliwość częściowej pracy zdalnej

  • Szkolenia techniczne z zakresu oferowanych rozwiązań, prowadzone przez dystrybutorów oraz producentów

  • Pracę w młodym zespole w fantastycznej atmosferze w stabilnej, bardzo szybko rozwijającej się firmie

  • Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji i rozwoju osobistego

  • Szkolenia nie tylko z zakresu bezpieczeństwa sieci, ale także ogólne szkolenia IT, np. szkolenia Microsoft, Vmware itp.)

  • Możliwość uczestnictwa w ciekawych projektach