Oferta pracy

Specjalista ds. Wsparcia IT – I Linia

GRUPA KANO firmie

  • Białystok

    Białystok, podlaskie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Technologie, których używamy

Wymagane

  • Help Desk

Mile widziane

  • Active Directory

  • sieci TP/IP

System operacyjny

Twój zakres obowiązków

  • praca z funkcjonującym w firmie systemem Help Desk: obsługa zgłoszeń oraz rozwiązywanie problemów

  • telefoniczna i bezpośrednia pomoc użytkownikom na I linii wsparcia

  • przekazywanie zgłoszeń do II linii wsparcia

  • instalacja i konfiguracja systemów operacyjnych i aplikacji oraz przekazywanie sprzętu użytkownikom

  • drobne naprawy i diagnostyka sprzętu IT oraz współpraca z serwisami zewnętrznymi

  • ewidencja sprzętu IT

  • tworzenie dokumentacji technicznej

Nasze wymagania

  • doskonała znajomość systemu MS Windows 10 i pakietu MS Office

  • praktyczna wiedza z zakresu budowy i konfiguracji sprzętu IT: komputery PC, drukarki laserowe, urządzenia peryferyjne, urządzenia mobilne z systemami Android

  • znajomość języka rosyjskiego w mowie i piśmie – warunek konieczny

  • język angielski na poziomie B1-B2

  • duża odpowiedzialność, dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole

  • podejście analitycznie do problemów, otwartość na nowe wyzwania

Mile widziane

  • znajomości zagadnień związanych z Active Directory

  • wiedza z zakresu sieci TP/IP

  • znajomość dobrych praktyk wg ITIL

  • znajomość języka niemieckiego

  • prawo jazdy kat. B

To oferujemy

  • pracę w firmie będącej Liderem rynku instalacji

  • młody zespół

  • możliwość wdrażania własnych pomysłów

  • odpowiedzialność i dużą samodzielność w działaniu

  • wykorzystanie znajomości języków obcych - pracujemy w międzynarodowym środowisku

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • owoce

  • spotkania integracyjne

  • preferencyjne pożyczki

  • kawa / herbata

  • parking dla pracowników

  • bony towarowe

  • dofinansowanie biletów do kina, teatru

  • paczki świąteczne

  • inicjatywy dobroczynne

GRUPA KAN

GRUPA KAN – międzynarodowy wiodący partner w zakresie produkcji i sprzedaży unikalnego produktu - systemu KAN-therm, specjalizuje się we wdrażaniu nowoczesnych instalacji wodnych i grzewczych w budownictwie.

Posiada spółki zależne w Polsce, Ukrainie, Rosji, Białorusi, Niemczech oraz na Węgrzech. Produkty ze znakiem KAN-therm eksportowane są do 68 krajów, a sieć dystrybucji obejmuje swym zasięgiem Europę, znaczną część Azji, sięga również Afryki i Ameryki.

Przewiń do profilu firmy

W związku z potrzebą wsparcia naszych pracowników spółek na rynkach wschodnich, poszukujemy doświadczonego pracownika ze znajomością j. rosyjskiego, do pracy na I linii wsparcia. Chcesz dołączyć do naszego zespołu IT? Chcesz wykorzystać znajomość języka rosyjskiego w codziennej pracy? Aplikuj!