Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. wsparcia IT

SEMACO

  • Kraków

    Kraków, małopolskie
  • ogłoszenie wygasło 7 dni temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Technologie, których używamy

System operacyjny

Twój zakres obowiązków

  • 2 linia wsparcia technicznego – pomoc w obsłudze zgłoszeń technicznych dot. sprzętu;

  • Analiza i rozwiązywanie zgłoszeń technicznych od Klientów i pracowników firmy (serwis wewnętrzny);

  • Samodzielna diagnoza i naprawa sprzętu komputerowego (komputery stacjonarne, laptopy, plotery, drukarki szerokoformatowe, plotery tnące);

  • Wspólne z zespołem szkoleniowym realizowanie wdrożeń i instalacji systemów CADCAM na terenie całego kraju;

  • Realizacja napraw serwisowych gwarancyjnych i pogwarancyjnych zdalnie przez Internet oraz wyjazdowo u Klienta na terenie całej Polski;

  • Współpraca z Zespołem Help Desk (1-linia wsparcia technicznego) przy rozwiązywaniu zgłoszeń serwisowych;

  • Prowadzenie dokumentacji przeprowadzonych działań w systemie oraz w formie protokołów prac;

  • Realizowanie bieżących działań dodatkowych w obszarze serwisu.

Nasze wymagania

  • Znajomość sprzętu komputerowego oraz sieci LAN w środowisku Windows;

  • Umiejętność samodzielnej diagnozy i naprawy komputerów oraz urządzeń peryferyjnych;

  • Umiejętność pracy w zespole i podejmowania decyzji, samodzielność, odpowiedzialność oraz rzetelność w realizacji zleconych działań;

  • Wykształcenie minimum średnie techniczne w kierunkach informatyka, automatyka i pokrewne;

  • Zdolności analitycznego myślenia i dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne;

  • Gotowość uczenia się nowych technologii i otwartość na wyzwania;

  • Dyspozycyjność do wyjazdów służbowych;

  • Prawo jazdy kat. B (osobowe i dostawcze do 3,5t);

  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej i korespondowanie z partnerami zagranicznymi.

Mile widziane

  • Udokumentowane doświadczenie na podobnym stanowisku;

  • Doświadczenie w serwisowaniu ploterów szerokoformatowych lub urządzeń CNC;

  • Umiejętność analizy i rozwiązywania incydentów z oprogramowaniem;

  • Znajomość zasad obsługi dowolnego oprogramowania CAD.

To oferujemy

  • Praca w młodym, dynamicznym zespole z nowoczesnymi i ciekawymi rozwiązaniami IT;

  • Stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze czasowym;

  • Pakiet benefitów zdrowotnych i sportowych;

  • Atrakcyjne zarobki adekwatne do posiadanego doświadczenia i przypisanej roli.

SEMACO

Producent i dystrybutor systemów komputerowych InvenTex CAD/CAM przeznaczonych dla branży odzieżowej, meblowej i tekstylnej działający na rynku krajowym i zagranicznym poszukuje kandydatów do Działu Serwisu Technicznego Systemów CAD/CAM. W związku z rozwojem firmy, szukamy kandydatów do działań wdrożeniowo - serwisowych w obszarze sprzętu komputerowego, ploterów drukujących i tnących, serwerów, itp.

Jeżeli któreś z poniżej opisanych działań jest w sferze Twoich zainteresowań, lubisz nowe technologie, chcesz się rozwijać i poznawać ciekawe rozwiązania techniczne… to mamy interesującą propozycję pracy. Wyżej niż wieloletnie doświadczenie cenimy chęć do uczenia się. Zależy nam na osobach młodych, kreatywnych, z pasją.

Więcej informacji na stronie internetowej: www.inventex.eu

Przewiń do profilu firmy