Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. wsparcia IT

RADPOL S.A.

  • kujawsko-pomorskie

    kujawsko-pomorskie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Technologie, których używamy

System operacyjny

O projekcie

Główny cel stanowiska: Opieka i nadzór nad systemami w Spółce

Twój zakres obowiązków

  • Pomoc techniczna dla użytkowników korzystających z oprogramowania, sprzętu lub innych systemów komputerowych (I linia wsparcia),

  • Współpraca z zespołem IT i konsultantami zewnętrznymi (II i III-cia linia wsparcia),

  • Wsparcie merytoryczne dla użytkowników systemów,

Nasze wymagania

  • Znajomość i doświadczenie w pracy z systemami rodziny Microsoft (Workstation oraz Windows Server i Active Directory),

  • Znajomość środowiska Microsoft 365,

  • Znajomość podstaw sieci LAN, konfiguracji urządzeń sieciowych w tym VoIP,

  • Umiejętność obsługi i konserwacji urządzeń peryferyjnych,

  • Dobra organizacja pracy i samodzielność,

  • Kultura osobista i dobre umiejętności komunikacyjne,

  • Umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu,

  • Wykształcenie kierunkowe średnie lub wyższe ( może być w trakcie),

  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca pracę z dokumentacją,

Mile widziane

  • Wiedza w zakresie struktury i działania systemów CRM, ERP, WMS,

  • Umiejętność pisania zapytań w TSQL i/lub PL/SQL,

  • Umiejętność tworzenia raportów Crystal Reports,

  • Znajomość dobrych praktyk ITIL,

To oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,

  • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia, umiejętności i powierzonego obszaru,

  • Możliwość częściowej pracy zdalnej,

  • Możliwość realizacji samodzielnych zadań i wyzwań zawodowych,

  • Pakiet opieki medycznej,

  • Grupowe ubezpieczenie na życie,

  • Kartę Multisport,

  • Nauka języków obcych na na koszt Pracodawcy.

Aplikacje zawierające CV prosimy przesyłać w formie elektronicznej

Rekrutacja na stanowisko : Specjalista ds. wsparcia IT