Specjalista ds. wsparcia IT

  • Łódź, łódzkie
  • Specjalista
  • 21.03.2019
  • Ważna jeszcze 2 dni (do 20.04.2019)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Od nas dostaniesz:
      
    Swobodny
    dress code
     Dostęp do
    bazy szkoleń
     Elastyczne godziny pracy
      
    Pracę
    w metodologi zwinnej - Agile
     Wysokiej
    jakości sprzęt
    do pracy
     Pracę w jednym z największych software hous'ów w kraju
    Specjalista ds. wsparcia IT
    miejsce pracy: Łódź, nr referencyjny: PKA/027/0319

    Rodzaj umowy: umowa o pracę na zastępstwo

    Główne zadania:

    • wsparcie klientów wewnętrznych Banku w zakresie usług świadczonych przez jednostki IT, Bezpieczeństwo i Administrację
    • przyjmowanie i rejestracja zgłoszeń kierowanych przez Klientów wewnętrznych telefonicznie lub mailowo
    • obsługa zgłoszeń oraz monitorowanie statusu ich realizacji w systemie zgłoszeniowym
    • realizacja usług zgodnie z Katalogiem Usług i umowami SLA
    • zdalne rozwiązywanie zgłoszeń w zakresie posiadanych kompetencji
    • udzielanie odpowiedzi na zapytania Klientów wewnętrznych oraz informowanie o statusie realizacji zgłoszeń
    • szkolenia wewnętrzne klienta wewnętrznego w zakresie wspieranych usług
    • działania promocyjne wewnątrz organizacji , opracowywanie materiałów, publikacje na stronie intranetowej
    • udział w inicjatywach i projektach związanych z usprawnianiem procesu i rozwojem narzędzi wsparcia klienta wewnętrznego

    Oczekujemy:

    • bardzo dobrej znajomości środowiska MS Windows 7, Office, Exchange i innych narzędzi/oprogramowania MS
    • zaawansowanej wiedzy technicznej nt. obsługi komputera, urządzeń technicznych (PC, drukarki, skanery, faxy itp.)
    • znajomości zagadnień związanych z technologią internetową, sieciową , mobilną (Android, iOS ) i zagadnień bezpieczeństwa
    • umiejętności szybkiego uczenia się oraz chęci stałego poszerzania swojej wiedzy
    • poprawnej dykcji ,miłego głosu oraz umiejętności pracy z klientem
    • wykształcenia o profilu informatycznym
    • znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
    • gotowości do pracy w systemie dwuzmianowym
    • mile widziana znajomość narzędzi Jira Atlassian, programów graficznych jak PhotoShop czy Camtasia
    • mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta i wsparciu użytkownika
    Zobacz, jak się u nas pracuje!
    Przekonaj się sam!

    mBank ostrzega: Praca z nami to kontakt
    z najnowszymi techologiami!