background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Specjalista ds. Wsparcia IT

Symfonia sp. z o.o.O firmie

  • mazowieckie
    mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 2 lata temu
  • umowa o pracę, umowa zlecenie
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
  • praca zdalna, praca hybrydowa
  • Praca od zaraz
  • Szukamy wielu kandydatów
    wakaty: 2
  • rekrutacja zdalna
  • Запрошуємо працівників з України
Запрошуємо працівників з України
Роботодавець відкритий для працевлаштування громадян України

Technologie, których używamy

Wymagane

  • Active Directory

O projekcie

Zapraszamy do wewnętrznego działu IT Symfonii, gdzie pod okiem doświadczonego zespołu będzie można rozwijać swoje umiejętności techniczne w ramach pierwszej i drugiej linii wsparcia użytkowników.

Twój zakres obowiązków

  • utrzymanie ciągłości pracy użytkowników poprzez zapewnienie wsparcia technicznego
  • zapewnienie ciągłości działania systemów informatycznych w obszarze wsparcia IT w przypadku awarii
  • zarządzanie kontami użytkowników w systemach informatycznych, domeną Active Directory, uprawnieniami oraz dostępami do systemów
  • wspieranie użytkowników w obsłudze systemów informatycznych, instalację oraz konfigurację systemów, urządzeń peryferyjnych i urządzeń mobilnych
  • instalacja, wydania oraz przyjęcia, konserwacja i konfiguracja sprzętu komputerowego
  • instalacja i aktualizacja oprogramowania
  • ewidencjonowanie sprzętu
  • monitorowanie systemów i usług informatycznych
  • opracowywanie procedur i instrukcji dla użytkowników
  • wspieranie administratorów IT w ich bieżących zadaniach

Nasze wymagania

  • biegłość w obsłudze komputera
  • podstawy administracji Active Directory, Azure Active Directory
  • znajomość sprzętu komputerowego (stacje robocze / drukarki),
  • znajomość pakietu Office
  • umiejętność pracy w zespole
  • inicjatywa i zaangażowanie w wykonywane obowiązki

Mile widziane

  • znajomość j. angielskiego w stopniu pozwalającym na posługiwanie się dokumentacją techniczną

Tak organizujemy naszą pracę

Liczba osób w zespole

2

Tak pracujemy

  • wewnątrz organizacji

Skład zespołu

  • administrator IT

To oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w spółce o jasnej strategii w kierunku produktów w chmurze
  • dodatkowe dni wolne na wolontariat oraz nagrodę za 14-dniowy urlop
  • dofinansowanie do nauki, studiów
  • możliwość udziału w szkoleniach wewnętrznych i projektach ogólnofirmowych
  • możliwość udziału w rekrutacjach wewnętrznych Spółki liczącej ponad 400 osób

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • ubezpieczenie na życie
  • możliwość pracy zdalnej
  • elastyczny czas pracy
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • spotkania integracyjne
  • firmowa drużyna sportowa
  • służbowy telefon do użytku prywatnego
  • komputer do użytku prywatnego
  • program emerytalny
  • brak dress code’u
  • karty przedpłacone
  • dofinansowanie wypoczynku
  • paczki świąteczne
  • świętowanie urodzin
  • program rekomendacji pracowników
  • możliwość uzyskania uprawnień
  • inicjatywy dobroczynne

Etapy rekrutacji

1

wstępny wywiad telefoniczny

2

finalna rozmowa - zdalna lub bezpośrednia

3

decyzja / oferta

Symfonia sp. z o.o.

Symfonia jest czołowym dostawcą oprogramowania do zarządzania małymi oraz średnimi przedsiębiorstwami.

Od ponad 20 lat dostarczamy polskim firmom, biurom rachunkowym, menedżerom i przedsiębiorcom rozwiązania ułatwiające prowadzenie biznesu.

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Specjalista ds. Wsparcia IT, mazowieckie