Oferta pracy

Specjalista ds. wsparcia IT (Office Support)

FRISTAO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Al. Jerozolimskie 65/79, 00-697 Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 10 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

Jesteśmy nagradzaną szwajcarską firmą BPO i chcemy podzielić się z Tobą naszą przestrzenią w sercu Warszawy.

Wyobraź sobie mieć wszystko co najlepsze z dwóch światów – nieskończone możliwości rozwoju kariery w stabilnej, międzynarodowej strukturze i start-up’owy klimat (czyli brak dress code’u, kultura wspólnej nauki i prawdziwie przyjazna atmosfera). FRISTA oferuje to wszystko, a to tylko pakiet startowy do wędrówki na sam szczyt zrealizowania Twojego potencjału.

 

Rośniemy w zawrotnym tempie, cały czas budując zespoły dla naszych międzynarodowych klientów w wielu obszarach – HR, Księgowość, Customer Service, IT i wiele innych. Dlatego też stale poszukujemy zaangażowanych talentów, które dołączą do naszego zespołu!

Specjalista ds. wsparcia IT (Office Support)Numer ref.: 2020/09/19/K

Dlaczego warto do nas aplikować?

  • Obszerne szkolenie teoretyczne oraz stanowiskowe (“on the job” training)
  • Pozytywne środowisko pracy w szybko rozwijającym się międzynarodowym zespole FRISTA
  • Perspektywy rozwoju – ponad połowę wszystkich stanowisk wyższego szczebla zajmują Pracownicy awansowani wewnętrznie
  • Energia i ambicja – dzięki wielu nowym projektom realizowanym dla naszych klientów, budujemy swoją przyszłość poprzez ciągłą naukę
  • Możliwość realizacji własnych pomysłów i inicjatyw - dzięki start-up'owej strukturze, szybko podejmujemy decyzje i stale usprawniamy procesy
  • Codzienne wyzwania w dynamicznym i wielokulturowym zespole
  • Stabilne, długoterminowe zatrudnienie z prywatną opieką medyczną (Luxmed) i kartą Multisport
  • Biuro w centrum Warszawy - pracujemy w jednej z najlepszych lokalizacji w Polsce, vis-à-vis Dworca Centralnego

 

Twoja rola:

  • Wsparcie techniczne Pracowników naszego warszawskiego biura
  • Przygotowywanie stanowisk pracy IT
  • Uczestnictwo we wsparciu technicznym projektów infrastrukturalnych
  • Wsparcie prac działu IT w zakresie codziennej działalności operacyjnej (m.in. pomoc innym Pracownikom w rozwiązywaniu trudnych przypadków)
  • Rozwiązywanie ticketów w systemie ServiceNow
  • Administracja użytkownikami i usługami w Microsoft Azure

 

Twój profil:

  • Wykształcenie wyższe o profilu informatycznym lub technicznym – ukończone studia lub w trakcie
  • Znajomość budowy sieci komputerowej oraz aktywnych i pasywnych elementów sieci
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
  • Optymistyczne nastawianie do nowych zadań
  • Odpowiedzialność, zaangażowanie oraz dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków

 

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy