Oferta pracy

Specjalista ds. wsparcia IT pierwszej linii- stores support

Pepco Poland Spółka z o. o.

  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca hybrydowa
  • rekrutacja zdalna

Pepco Poland Spółka z o. o.

Strzeszyńska 73A

Jeżyce

Poznań

Twój zakres obowiązków

  • Zapewnienie sprawnego działania i obsługi sprzętu, oprogramowania, sprzętu biurowego w sklepie

  • Wsparcie merytoryczne i informatyczne pracowników sklepów w codziennych problemach

  • Prowadzenie rejestru zgłaszanych problemów i wniosków

  • Kompleksowe rozwiązywanie problemów oraz ich dokumentowanie

  • Współpraca z dostawcami usług IT i firmami serwisującymi

  • Ścisła współpraca oraz wymiana wiedzy i informacji z pracownikami Sekcji

  • Tworzenie i aktualizowanie artykułów w bazie wiedzy.

Nasze wymagania

  • Dyspozycyjność na pełen etat

  • Gotowość do pracy zmianowej

  • Znajomość zagadnień związanych ze sprzętem komputerowym i kasowym, systemami operacyjnymi Windows oraz kasowymi i oprogramowaniem biurowym

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego

  • Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów z dziedziny IT

  • Łatwe nawiązywanie kontaktów, chęć do pracy zespołowej

  • Chęć pomocy innym pracownikom i zaangażowanie w powierzone obowiązki

  • Mile widziani absolwenci/studenci kierunków informatycznych lub pokrewnych

To oferujemy

  • Korzystne warunki wynagradzania i koleżeńską atmosferę pracy

  • Pracę w ambitnym, wspierającym się zespole

  • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w międzynarodowej organizacji

  • Pracę w trybie hybrydowym

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas nieokreślony.

  • Benefity

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • firmowa biblioteka

  • brak dress code’u

  • parking dla pracowników

  • strefa relaksu

  • inicjatywy dobroczynne

  • Multikafeteria