Oferta pracy

Specjalista ds. Wsparcia IT

Żabka PolskaO firmie

  • Matyi 8, Poznań
    Poznań, wielkopolskie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)

Żabka Polska

Matyi 8

Poznań

Twój zakres obowiązków

  • zdalne diagnozowanie i rozwiązywanie incydentów technicznych użytkowników z zakresu sprzętu, infrastruktury oraz systemów IT w sklepach zgodnie z ustalonym czasem SLA

  • stała współpraca z innymi działami firmy

  • analiza potrzeb użytkowników oraz ich priorytetyzacja

  • osobista odpowiedzialność ze terminową i prawidłową realizację zgłoszeń

  • stałe rozwijanie poziomu wiedzy w związku z rozszerzaniem procesem wsparcia dla nowych usług

  • rozwój i utrzymywanie aktualności bazy wiedzy

  • wsparcie procesu zarządzania problemami

  • wsparcie procesów biznesowych

Nasze wymagania

  • dyspozycyjność związana z systemem pracy 2 -zmianowej w trybie 24/365

  • znajomość systemu Linux w stopniu pozwalającym na sprawne użytkowanie środowiska tekstowego

  • znajomość zagadnień z obszaru sieci LAN/WAN

  • znajomość nowoczesnych aplikacji biurowych

  • wykształcenie minimum średnie techniczne (preferowana informatyka)

  • odporność na stres i pracę pod presją czasu

  • dobrej organizacji czasu pracy i samodzielności w działaniu

  • wysokiej kultury osobistej

Mile widziane

  • znajomość systemu SAP

  • znajomość systemu Jira

  • wcześniejsze doświadczenie w pracy w bezpośrednim kontakcie z klientem

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • program emerytalny

  • brak dress code’u

  • strefa relaksu

  • paczki świąteczne