Oferta pracy

Specjalista ds. wsparcia IT

Bricoman Polska Sp. z o.o. O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło 18 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

Bricoman to nowoczesna sieć sklepów, hurtowni i składów oferująca produkty oraz usługi
do budowy i remontu, która należy do międzynarodowej Grupy Adeo. Działamy w Europie i Ameryce Południowej i zatrudniamy ponad 8 tysięcy osób. W Polsce jesteśmy obecni od roku 2007 i obecnie mamy swoje punkty w 9 lokalizacjach.

Specjalista ds. wsparcia IT

Twoje zadania to;

  • obsługa użytkowników systemów informatycznych w Centrali oraz Sklepach Bricoman (pierwsza linia pomocy technicznej dla użytkowników).
  • obsługa zgłoszeń serwisowych dla systemów Adeo
  • konfigurowanie urządzeń IT
  • prowadzenie ewidencji sprzętowych i serwisowych w Centrali i Sklepach
  • tworzenie dokumentacji / instrukcji dla użytkowników końcowych

Dołącz do nas jeśli masz:

  • wykształcenie  min. średnie techniczne kierunkowe
  • bardzo dobrą znajomość Windows 10
  • podstawową znajomość Windows Server / Linux (CentOS)
  • podstawową znajomość sieci LAN / WiFi / VPN
  • znajomość języka angielskiego pozwalającą na czytanie dokumentacji technicznej
  • doświadczenie w świadczeniu usług helpdesk w średniej/dużej firmie (będzie atutem)
  • bardzo dobrą organizację pracy własnej, umiejętność priorytetyzacji zadań,
  • otwartość i komunikatywność

Co oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych dla Ciebie i Twoich bliskich
  • możliwość realizacji ciekawych projektów w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • pracę w międzynarodowym środowisku w atmosferze wzajemnego szacunku i wsparcia

Warszawa, ul. Murmańska 25

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy