Oferta pracy

Specjalista ds. Wsparcia IT

Adecco Poland Sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ważna jeszcze 8 dni
    do: 01 lip 2021
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group – światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2020 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 60000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Specjalista ds. Wsparcia IT
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: SDSWI/06/01/AB/WA1

Do twoich obowiązków należeć będzie:

  • Wsparcie infrastruktury ICT (sprzęt, oprogramowania) zgodnie z potrzebami technicznymi firmy
  • Współpraca z innymi sekcjami IT oraz działami biznesowymi
  • Wsparcie techniczne pracowników firmy w zakresie instalacji i konfiguracji sprzętu oraz oprogramowania
  • Obsługa zgłoszeń do pomocy technicznej oraz rozwiązywanie problemów technicznych

Jakie są nasze wymagania?

  • 2-3-letnie doświadczenie podobnym stanowisku operacyjnym
  • Praktyczna znajomość systemów operacyjnych WIN10, MS Office 365, MS Server 2016, Backups
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym w mowie i piśmie - warunek konieczny!
  • Certyfikat ITIL Foundation (V3) i certyfikat MCP, MCSA lub podobne
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne

Co możemy zaoferować?

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową za pośrednictwem Adecco Poland
  • Możliwość nawiązania długofalowej współpracy
  • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowej instytucji z branży edukacyjnej
  • Nowoczesne biuro w centrum Warszawy
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Specjalista ds. Wsparcia ITNumer ref.: SDSWI/06/01/AB/WA1

Do twoich obowiązków należeć będzie:

  • Wsparcie infrastruktury ICT (sprzęt, oprogramowania) zgodnie z potrzebami technicznymi firmy
  • Współpraca z innymi sekcjami IT oraz działami biznesowymi
  • Wsparcie techniczne pracowników firmy w zakresie instalacji i konfiguracji sprzętu oraz oprogramowania
  • Obsługa zgłoszeń do pomocy technicznej oraz rozwiązywanie problemów technicznych

Jakie są nasze wymagania?

  • 2-3-letnie doświadczenie podobnym stanowisku operacyjnym
  • Praktyczna znajomość systemów operacyjnych WIN10, MS Office 365, MS Server 2016, Backups
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym w mowie i piśmie - warunek konieczny!
  • Certyfikat ITIL Foundation (V3) i certyfikat MCP, MCSA lub podobne
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne

Co możemy zaoferować?

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową za pośrednictwem Adecco Poland
  • Możliwość nawiązania długofalowej współpracy
  • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowej instytucji z branży edukacyjnej
  • Nowoczesne biuro w centrum Warszawy
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne