Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. Wsparcia IT

TK MAXXO firmie

  • Zielona Góra, lubuskie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Specjalista (Mid / Regular)
Firma TJX Companies, Inc. to światowy lider modelu off- price w branży retail – ubrań i wyposażenia domu. Mamy ponad 4500 sklepów w dziewięciu krajach, cztery sklepy internetowe i zatrudniamy około 286 000 pracowników.
Do TJX Europe należą europejskie marki TK Maxx oraz Homesense. Sklepy TK Maxx można znaleźć w Wielkiej Brytanii, Irlandii Niemczech, Polsce, Austrii oraz Holandii, sklepy Homesense – w Wielkiej Brytanii i Irlandii, a sklepy tkmaxx.com w Wielkiej Brytanii
Dołącz do naszego zespołu, bądź gotowy na codzinne wyzwania. Rozwijaj się i odkrywaj nowe możliwości. Nasze sprawnie działające Centra Dystrybucji są kluczowym elementem dostarczania nowych produktów do sklepów TK Maxx.
Praca w Centrum Dystrybucji to szybko zmieniające się środowisko. Każdy dzień jest inny, co daje nowe możliwości, motywuje nas do osiągania efektywnych wyników i dostosowywania się do zmian. Gotowi na odkrycie czegoś nowego?

W związku z rozwojem naszej firmy TJX Europe otworzy w Sulechowie swoje największe w Europie kontynentalnej Centrum Dystrybucyjne. Planujemy stworzyć ponad 1000 miejsc pracy, co stworzy nowe możliwości zawodowe właśnie dla Ciebie.
W ramach przygotowań do otwarcia centrum dystrybucyjnego w Sulechowie, TJX Europe buduje obiekt w Nowym Kisielinie koło Zielonej Góry, gdzie już latem bieżącego roku powstanie tymczasowe centrum dystrybucyjne. Magazyn pozwoli na opracowanie struktur kadrowych i procesów działania, jakie zostaną następnie zaimplementowane w nowo powstałym centrum dystrybucyjnym w Sulechowie.
Specjalista ds. Wsparcia ITNumer ref.: 118209
Podstawowe obowiązki:
  • Zapewnienie bezpośredniej pomocy w ramach I i II linii wsparcia IT w Centrum Dystrybucji, rozwiązywanie incydentów i problemów technicznych o podstawowym i średnim stopniu zaawansowania
  • Ścisła współpraca w ramach globalnego zespołu IT oraz eskalacja incydentów krytycznych
  • Współpraca z globalnym zespołem IT przy odzyskiwaniu systemów krytycznych
  • Wykonywanie rutynowych prac w zakresie inżynierii, administracji oraz konserwacji sprzętu i infrastruktury IT
  • Uczestniczenie w procesie wprowadzania zmian oraz projektowaniu i wdrażaniu nowych technologii
  • Zapewnienie ciągłości produkcji poprzez monitorowanie systemów operacyjnych oraz proaktywną eskalację potencjalnych problemów.
  • Analiza potencjalnych zmian i ulepszeń oprogramowania oraz sprzętu w celu określenia wpływu na istniejące systemy produkcyjne, standardy projektowania systemów i procedury operacyjne
Twój profil:
  • Zmysł techniczny oraz silne podstawowe umiejętności w zakresie obsługi komputerów stacjonarnych, obsługi serwerów, telefonii, technologii sieciowej, szaf serwerowych i standardów okablowania danych, zarządzania zasobami, diagnostyki i rozwiązywania problemów w tych dziedzinach
  • Umiejętność określania priorytetów
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office/SharePoint/Teams/OneDrive
  • Dobra znajomość Active Directory/SCCM/RDC
  • Dobra znajomość operacji usług IT (ITIL), w tym zarządzania incydentami i problemami
  • Zaawansowana znajomość zarządzania usługami IT (ITSM)
  • Bardzo dobra znajomość w zakresie technologii sprzętowych i programowych oraz najlepszych praktyk w tej dziedzinie
  • Umiejętność analizowania i rozwiązywania złożonych problemów
  • Komunikatywność i umiejętność budowania relacji z klientami biznesowymi
  • Doświadczenie w sprawdzaniu zgodności platform technologicznych z najlepszymi praktykami IT
  • Mile widziane doświadczenie w środowisku łańcucha dostaw z systemami WMS, technologią radiową i mobilną, drukowaniem i technologią kodów kreskowych
  • Mile widziane doświadczenie w pracy z globalnymi/zdalnymi zespołami IT i zewnętrznymi dostawcami w zakresie usług IT
  • Mile widziane doświadczenie z Service Now lub podobnymi platformami
  • Wymagana znajomość języka polskiego i angielskiego na poziomie biznesowym
Odkryj to, co nas wyróżnia w TJX - przekonasz się, że to coś więcej niż praca. Jesteśmy dynamiczną organizacją, razem współpracujemy, uczymy się i rozwijamy. Dołączając do naszego Centrum Dystrybucji, możesz liczyć na pełne wsparcie różnorodnego i zgranego zespołu.
Kultura pracy TJX oraz pozytywna atmosfera sprzyjająca integracji są fundamentalne dla tego, kim jesteśmy jako organizacja. Oferujemy również szeroką gamę benefitów i atrakcyjne wynagrodzenie.

Jeśli chciałbyś/chciałabyś dowiedzieć się więcej o tym stanowisku skontaktuj się z nami pod numerem 605 121 090  lub aplikuj poprzez kliknięcie przycisku Aplikuj

Masz prawo wiedzieć, jakie informacje o Tobie posiadamy i w jaki sposób wykorzystujemy te informacje. W celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji na temat wykorzystywania przez nas danych i praktyk ich udostępniania, prosimy odwiedzić:https://www.mytjx.com/mytjx/Global_TJX_Privacy_Notice.pdf i zapoznać się z naszą pełną Polityką Prywatności

Ogłoszenie archiwalne