Ta oferta pracy jest nieaktualna od 496 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. wsparcia klienta – język polski / angielski

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 06.02.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Specjalista ds. wsparcia klienta – język polski / angielski
    Miejsce pracy: Warszawa

     

    Twoje zadania:

    • udzielanie wsparcia technicznego klientom w języku polskim i angielskim
    • rejestracja przyjętych zgłoszeń
    • diagnozowanie problemów i udzielanie pomocy klientom
    • współpraca z innymi zespołami i inżynierami serwisu
    • udział we wdrożeniu nowych usług dla klientów

    Oczekujemy:

    • biegłej znajomości języka polskiego oraz angielskiego
    • wysokiej kultury osobistej w kontakcie z klientem
    • dyspozycyjności do pracy w systemie zmianowym
    • znajomości pakietu MS Office
    • doświadczenie w środowisku help desk lub call center będzie dużym atutem 

    Oferujemy:

    • międzynarodowe środowisko pracy
    • pracę na ciekawych, międzynarodowych projektach
    • elastyczne godziny pracy w systemie zmianowym 24/7
    • szkolenie od pierwszego dnia pracy
    • prywatną opiekę medyczną z pakietem rodzinnym
    • ubezpieczenie na życie i wypadkowe w ramach polisy grupowej
    • Multisport
    • świeże owoce w każdy piątek
    • 26 dni urlopu niezależnie od stażu pracy
    Nasze benefity:

    Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.


    Administratorem danych jest Wincor Nixdorf Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawa 02-226, Popularna 82 . Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.