Ta oferta pracy jest nieaktualna od 320 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. wsparcia klienta – język polski / angielski

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 2017-02-06

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Specjalista ds. wsparcia klienta – język polski / angielski
Miejsce pracy: Warszawa

 

Twoje zadania:

  • udzielanie wsparcia technicznego klientom w języku polskim i angielskim
  • rejestracja przyjętych zgłoszeń
  • diagnozowanie problemów i udzielanie pomocy klientom
  • współpraca z innymi zespołami i inżynierami serwisu
  • udział we wdrożeniu nowych usług dla klientów

Oczekujemy:

  • biegłej znajomości języka polskiego oraz angielskiego
  • wysokiej kultury osobistej w kontakcie z klientem
  • dyspozycyjności do pracy w systemie zmianowym
  • znajomości pakietu MS Office
  • doświadczenie w środowisku help desk lub call center będzie dużym atutem 

Oferujemy:

  • międzynarodowe środowisko pracy
  • pracę na ciekawych, międzynarodowych projektach
  • elastyczne godziny pracy w systemie zmianowym 24/7
  • szkolenie od pierwszego dnia pracy
  • prywatną opiekę medyczną z pakietem rodzinnym
  • ubezpieczenie na życie i wypadkowe w ramach polisy grupowej
  • Multisport
  • świeże owoce w każdy piątek
  • 26 dni urlopu niezależnie od stażu pracy
Nasze benefity:

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.


Administratorem danych jest Wincor Nixdorf Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawa 02-226, Popularna 82 . Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.