Oferta pracy

Specjalista ds. Wsparcia Klienta Niemieckojęzycznego - IT

Goldman RecruitmentO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Kraków, małopolskie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
Dla naszego Klienta - lidera branży SSC w Polsce, poszukujemy kandydatów na stanowisko w obszarze wsparcia technicznego w języku niemieckim.
Specjalista ds. Wsparcia Klienta Niemieckojęzycznego (IT)Numer ref.: 180821/6367

Opis stanowiska:

  • kontakt telefoniczny i mailowy z Klientem wewnętrznym,
  • wsparcie techniczne w codziennym użytkowaniu systemów oraz urządzeń, 
  • rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem IT, 
  • rejestrowanie zgłoszeń w systemie oraz utrzymywanie porządku w bazie danych, 
  • współpraca z innymi działami.

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego oraz angielskiego (C1), 
  • doświadczenie w obszarze obsługi Klienta w środowisku międzynarodowym,
  • chęć rozwoju i nauki w obszarze nowoczesnych technologii, 
  • otwartość oraz łatwość komunikacji, 
  • analityczny umysł - zdolność logicznego myślenia, 
  • umiejętność pracy w zespole i dzielenia się wiedzą.

Oferta obejmuje:

  • stałą umowę o pracę w amerykańskiej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, 
  • bardzo dobre możliwości rozwoju, doskonalenia umiejętności językowych oraz poszerzania wiedzy i zakresu obowiązków, 
  • atrakcyjne wynagrodzenie wraz z konkurencyjnym pakietem benefitów, 
  • work-life balance oraz świetną atmosferę pracy, 
  • budżet na szkolenia zewnętrzne.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy