Oferta pracy

Specjalista ds. wsparcia klienta niemieckojęzycznego

arvato FinanceO firmie

arvato Finance

Uniwersytecka 13

Katowice

Twój zakres obowiązków

  • Telefoniczny kontakt z klientem niemieckojęzycznym w zakresie należności/ collections

  • Monitorowanie spłat, opracowywanie planów spłat należności

  • Terminowe wyjaśnianie zapytań oraz rozpatrywanie reklamacji klientów

  • Godziny pracy: poniedziałek – piątek (8:00 – 20:00) oraz dwie soboty w m-cu (9:00-18:00)

Nasze wymagania

  • Posiadasz kilkuletnie doświadczenie zawodowe w obszarze obsługi klienta oraz chętnie się nim podzielisz,

  • Jesteś osobą zmotywowaną, lubisz rozmawiać z ludźmi i dobrze czujesz się w pracy zespołowej,

  • Chcesz rozwijać się w miejscu, które oferuje przestrzeń dla kreatywności i własnych pomysłów,

  • Skupiamy się na potrzebach naszych klientów – to podejście, nie jest Ci obce.

To oferujemy

  • Profesjonalne szkolenia wdrożeniowe: dostęp do ponad 4000 ofert e-learningowych oraz szkoleniowych,

  • Zróżnicowany pakiet kafeteryjny dla każdego pracownika (prywatna opieka medyczna dla pracownika i jego rodziny, karta Multisport, grupowe ubezpieczenie na życie),

  • Imprezy integracyjne dla pracowników: bożonarodzeniowe, letnie, wyjścia po pracy,

  • Coś dla Twojego zdrowia: warzywne wtorki/ owocowe czwartki, udział w różnego rodzaju imprezach sportowych,

  • Szacunek, który łączy: stawiamy na różnorodność miejsca pracy w każdej kwestii.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • owoce

  • spotkania integracyjne

  • firmowa biblioteka

  • kawa / herbata

  • strefa relaksu

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • świętowanie urodzin

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

arvato Finance

Arvato Polska jest częścią międzynarodowego koncernu Bertelsmann. Od lat jesteśmy liderem rynku w zakresie kompleksowych usług outsourcingowych.

Przewiń do profilu firmy