background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Specjalista ds. wsparcia klienta niemieckojęzycznego

Volkswagen Group Services sp. z o.o.O firmie

  • opolskie
    opolskie
  • ogłoszenie wygasło 3 lata temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
  • praca zdalna
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • wsparcie dla potencjalnych klientów lub dealerów VW,
  • zarządzanie reklamacjami w ruchu przychodzącym i wychodzącym,
  • rejestrowanie i przetwarzanie zapytań telefonicznych oraz pisemnych od klientów,
  • przetwarzanie i przekazywanie procesów lub rozmów telefonicznych do odpowiedzialnego interfejsu,
  • obsługa awaryjnej linii telefonicznej „Notdienst”,
  • doradztwo produktowe oraz inicjowanie dalszych procesów,
  • korzystanie z różnych baz informacji i CRM (np. Salesforce).

Nasze wymagania

  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. C1) – warunek konieczny,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 będzie zaletą,
  • doświadczenie w obsłudze klienta telefonicznego pow. 1 rok,
  • orientacja na klienta i duża empatia,
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
  • dyspozycyjność (praca zmianowa również w weekendy).

To oferujemy

  • Możliwość wyłącznie pracy zdalnej,
  • Realne możliwości rozwoju w międzynarodowej organizacji,
  • Kultura organizacyjna oparta na zaufaniu i szacunku,
  • Atrakcyjny pakiet benefitów.

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie nauki języków
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • ubezpieczenie na życie
  • możliwość pracy zdalnej
  • owoce
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • program emerytalny
  • brak dress code’u
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • dofinansowanie wypoczynku
  • inicjatywy dobroczynne

Etapy rekrutacji

1

Etap 1 Aplikuj on-line

2

Spotkanie rekrutacyjne z przedstawicielem działu HR

3

Rozmowa kwalifikacyjna z kierownikiem działu (Team Leader)

4

Finalna decyzja i informacja zwrotna

5

Podpisanie umowy

Volkswagen Group Services sp. z o.o.

Volkswagen Group Services sp. z o.o. powstało w kwietniu 2016 roku w Poznaniu jako AutoVision Polska, centrum kompetencji z obszaru księgowości (Competence Centre Accounting) . W grudniu 2017 roku organizacja rozpoczęła działalność pod nową nazwą nawiązującą bezpośrednio do tradycji marki. Z główną siedzibą zlokalizowaną w centrum Poznania Volkswagen Group Services skupia się na usługach księgowych dla innych europejskich spółek Volkswagen w ramach trzech obszarów: Księgi Głównej, Należności i Zobowiązań. Z powodzeniem rozwija wachlarz świadczonych usług dodając do niego nowe obszary działalności.

W 2021 roku rozpoczął się nowy etap działalności Volkswagen Group Services. W sercu Torunia otworzyliśmy nowy oddział skupiający się na nowych gałęziach biznesu.

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Specjalista ds. wsparcia klienta niemieckojęzycznego, opolskie