Specjalista ds. wsparcia Klienta - projekt Empik

Voice Contact Center Sp. z o.o.

19,7022,85 brutto / godz.
  • Lublin

    Lublin, lubelskie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa zlecenie
  • pełny etat, część etatu
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna
  • Praca od zaraz
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • telefoniczna i mailowa obsługa Klientów sklepu internetowego empik.com i salonów stacjonarnych EMPIK

  • budowanie relacji opartych o partnerską współpracę

  • dbałość o najwyższy poziom zadowolenia Klientów

  • budowanie reputacji i pozytywnego wizerunku Spółki

  • bycie pozytywnie zakręconym na punkcie Klienta :)

Nasze wymagania

  • otwartość i empatia w stosunku do drugiego człowieka

  • kreatywność w szukaniu rozwiązań i komunikatywności

  • pozytywna energia, nastawienie na realizację celów i odporność na stres

  • dobra znajomość obsługi komputera (płynne poruszanie się w internecie)

  • nienaganna znajomość języka polskiego

  • dyspozycyjność od poniedziałku do piątku między 8:00 a 20:00 i w weekendy między 9:00 a 18:00

  • doświadczenie w pracy w Contact Center mile widziane, ale nie wymagane – wszystkiego Cię nauczymy

To oferujemy

  • profesjonalne szkolenia wdrożeniowe

  • umowę zlecenie - 19.70zł/godz. brutto (studenci), 22,85zł/ godz. brutto (umowa zlecenia z ZUS) oraz +2zł/ brutto do każdej godz. realizowanej w niedzielę

  • atrakcyjny system motywacyjny

  • wsparcie przełożonych

  • partnerskie podejście i super atmosferę

  • możliwość rozwoju w ramach struktury grupy

  • benefity (Multi Sport, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe)

  • pracę w biurze w samym centrum Lublina

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • elastyczny czas pracy

  • firmowa biblioteka

  • brak dress code’u

  • program rekomendacji pracowników

Voice Contact Center Sp. z o.o.

Voice Contact Center jest rozpoznawalną i docenianą marką w branży Contact Center, specjalizującą się w wielokanałowej obsłudze Klienta. Jesteśmy Liderem w zakresie tworzenia pozytywnego Customer Experience.

Voice Contact Center to 1000 wyjątkowych ludzi na pokładzie, którzy codziennie dbają o najlepsze relacje z klientami.

Przewiń do profilu firmy