Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. wsparcia klienta

LOXX Sp. z o.o.O firmie

LOXX Sp. z o.o.

Staniewicka 5

Warszawa

Jesteśmy niemiecką firmą z branży spedycyjno-logistycznej. Zajmujemy się organizowaniem międzynarodowych transportów całopojazdowychi drobnicowych, dystrybucją krajową i obsługą logistyczną firm.

Ale LOXX to nie tylko sepdycja, LOXX to przede wszystkim ludzie, ich talent i wspólne wartości.

Jeśli utożsamiasz się z poniższymi stwierdzeniami, zapraszamy Cię do naszego zespołu.

"Każdy jest odpowiedzialny za obsługę Klienta"
"Okazujemy szacunek Klientom"
"Jesteśmy profesjonalnymi doradcami Klienta"
"Jesteśmy proaktywni"
"Dotrzymujemy terminów i zobowiązań"
"Budujemy wiarygodność swoją i firmy"
"Dbamy o jakość kontaktu z Klientem"
"Jesteśmy elastyczni"
Specjalista ds. wsparcia klienta

Dodatkowo jeśli:

  • Lubisz pracować w oparciu o jasne procedury, standardy i reguły
  • Chętnie pozostajesz w kontakcie z ludźmi, jesteś cierpliwy, skrupulatny i dostrzegasz rzeczy, które umykają innym
  • Posiadasz umiejętności negocjacyjne lub chętnie się ich nauczysz
  • Realizując codzienne zadania tak samo dobrze porozumiewasz się z pracownikami w Twoim zespole, jak również w innych działach firmy (operacje, księgowość)

Jeżeli od jakiegoś czasu myślisz, że chcesz być częścią energicznego, zmotywowanego i uśmiechniętego zespołu a dotychczasowa praca nie przynosi Ci już satysfakcji, to nasza oferta jest właśnie dla Ciebie.

Czym będziesz się u nas zajmować?

  • Codzienna opieka nad grupą powierzonych klientów, budowanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji: rozmowy telefoniczne, kontakt mailowy, rzadziej spotkania
  • Obsługa administracyjna klienta: przyjmowanie zleceń, umów, dokumentów transportowych, uzupełnianie niezbędnych danych w systemie ułatwiających pracę działom operacji
  • Doskonała znajomość aktualnych potrzeb klientów umożliwiająca dosprzedaż usług LOXX, bieżące przygotowywanie wycen
  • Aktywna współpraca z działami i oddziałami Spółki i ich wsparcie
  • Budowanie pozytywnego wizerunku LOXX zarówno wewnątrz firmy, jak i na zewnątrz poprzez zapewnienie najwyższego poziomu obsługi w duchu filozofii Customer Experience.
  • Trzymanie się założonych terminów i procedur

Jaka jest nasza propozycja dla Ciebie?

  • Realny wpływ na kształt i procesy w dziale
  • Możliwość realizacji własnych pomysłów i wdrożenia najlepszych rozwiązań
  • Program wdrożeniowy „Startuj z LOXX”, szkolenia produktowe i z zakresu Customer Experience
  • W czasie pandemii możliwość pracy w trybie home office
  • Szeroka opieka medyczna, kursy językowe, przerwy „chwilówki”, konkursy pracownicze, imprezy integracyjne
  • Możliwość uzyskania dodatkowego wynagrodzenia w przypadku polecenia znajomych do pracy
  • Codziennie rano Twoja ulubiona kawa, która będzie na stałe zapisana w pamięci naszego ekspresu

Czego od Ciebie oczekujemy?

  • Pasji do prowadzenia rozmów z klientami (min. 2 letni staż w pracy z klientem)
  • Relacyjności, wysoko rozwiniętych zdolności komunikowania się
  • Zdolności negocjacyjnych z wyczuciem potrzeb klienta
  • Doświadczenia w aktywnej dosprzedaży usług
  • Mile widziane doświadczenia w branży TSL
  • Pozytywnego nastawienia do świata – jako warunek konieczny 😉

Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta, to:

Nie zastanawiaj się dłużej – „Startuj z LOXX”

Ogłoszenie archiwalne