Ta oferta pracy jest nieaktualna od 124 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Wsparcia Klienta z językiem niemieckim

  • Olsztyn, warmińsko-mazurskie
  • Specjalista
  • 12.02.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Specjalista ds. Wsparcia Klienta z językiem niemieckim
    Miejsce pracy: Olsztyn

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o., działa w Polsce w trzech lokalizacjach – w Olsztynie, Gdańsku i w Białymstoku. W swoich placówkach zatrudnia 1200 konsultantów, którzy oferują Klientom operującym w Polsce i zagranicą wsparcie CRM w trzynastu językach, m.in niemieckim, angielskim, francuskim, polskim i językach skandynawskich. Transcom Polska dba o ciągły rozwój, tworząc hub językowy w swoich polskich lokalizacjach, chce jak najlepiej wspierać swoich międzynarodowych klientów. 

     

    Dołącz do Naszego zespołu! Zostań Opiekunem klienta indywidualnego!

    Szukasz nowych wyzwań? Chcesz pracować z ciekawymi ludźmi i mieć możliwość wykorzystania języka niemieckiego? Jeśli tak, mamy dla Ciebie ciekawą propozycję!
     
    Zostaw nam swoje CV, a być może już za chwilę zostaniesz specjalistą ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego. Naszą współpracę zaczniemy od szkolenia wstępnego, w trakcie którego zdobędziesz niezbędną wiedzę. Pracujemy dla jednej z największych światowych firm z branży AGD. 

    Twoje przyszłe zadania:

    • profesjonalna obsługa klienta, wedle ściśle określonych standardów,
    • odpowiadanie na zapytania klientów poprzez telefon i e-mail,
    • udzielanie porad technicznych,
    • zamawianie wizyty serwisanta AGD.

    Oczekujemy:

    • płynna znajomości języka niemieckiego w mowie i piśmie (min. poziom to C1),
    • chęć rozwoju w profesjonalnej obsłudze klienta, opartej na najwyższych standardach jakości,
    • wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne,
    • zdolność szybkiego przyswajania wiedzy,
    • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, będzie dodatkowym atutem.

    W zamian oferujemy:

    • umowę o pracę, z atrakcyjnym wynagrodzeniem (stała podstawa plus atrakcyjne premie),
    • pracę w przedziale godzinowym 8-20 (pon-pt) + 1 sobota w miesiącu
    • przyjazną atmosferę,
    • awans w oparciu o jasną i przejrzystą ścieżkę,
    • szkolenia kompetencyjne z zakresu obsługi klienta,
    • benefity pozapłacowe (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, dostęp do platformy kafeteryjnej),
    • biuro umiejscowione w pobliżu głównych arterii komunikacyjnych,
    • upominki, poczęstunki od firmy oraz spotkania integracyjne.
     
    WIERZYMY, ŻE WSZYSTKO ZACZYNA SIĘ OD CIEBIE I ŻE MOŻEMY DAĆ CI COŚ WIĘCEJ NIŻ PRACĘ, DLATEGO... Aplikuj!
     
    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

    Prosimy o załączenie klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych:

    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w ramach procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).