Ta oferta pracy jest nieaktualna od 48 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Wsparcia Klienta ze znajomością języka angielskiego

  • Kraków, małopolskie
  • Specjalista
  • 03.07.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Lobo jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników. Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.

    Aktualnie dla naszego klienta szukamy osób na stanowisko:
    Specjalista ds. Wsparcia Klienta ze znajomością języka angielskiego
    Workplace: Kraków
    Zakres obowiązków:
    • Wsparcie techniczne dla Klientów anglojęzycznych (pierwsza i druga linia)
    • Wyjaśnianie problemów technicznych
    • Przygotowywanie raportów
    Wymagania:
    • Gotowość do pracy w Krakowie
    • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego min. B2
    • Roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
    • Umiejętność pracy pod presją czasu
    • Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
    • Komunikatywność
    Klient oferuje:
    • Atrakcyjne wynagrodzenie
    • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
    • Bogaty pakiet benefitów
    • Możliwość rozwoju
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
    W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę:
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883 z póżn. zm. )