Oferta pracy

Specjalista ds. wsparcia klientów niemieckojęzycznych

DCG

4 5005 500 brutto / mies.
  • wielkopolskie

    wielkopolskie
  • ogłoszenie wygasło 6 miesięcy temu
  • umowa o pracę, umowa zlecenie
  • pełny etat
  • młodszy specjalista (Junior)
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • komunikacja z międzynarodowymi klientami (telefon, czat, e-mail)

  • prowadzenie codziennych rozmów w języku niemieckim i angielskim

  • zdobywanie wiedzy informatycznej

  • praca w bezpiecznej i przyjaznej atmosferze, w której liczą się ludzie

Nasze wymagania

  • język niemiecki (poziom min. C1)

  • język angielski (poziom B1/B2)

Mile widziane

  • chęć rozwoju w obszarze IT

  • doświadczenie w obsłudze klienta

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • szkolenia i kursy

DCG

Diverse CG jest firmą technologiczną, gromadzącą w swoich szeregach profesjonalistów związanych z IT. W związku z ciągłym rozwojem i dużą liczbą prowadzonych przez nas projektów stale poszukujemy nowych pracowników i współpracowników, posiadających wysokie kompetencje w obszarze IT lub w innym obszarze zgodnym z informacjami podanymi w ogłoszeniu.

Przewiń do profilu firmy