Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Specjalista ds. wsparcia mobilnych kanałów kontaktu

TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.

  • Katowice, śląskie

  • ogłoszenie wygasło 2 lata temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
  • rekrutacja zdalna

Kim jesteśmy?

MegaMocna drużyna Grupy TAURON to 26 tys. pracowników.
Każdego dnia wkładamy moc energii, aby zapewnić komfort i bezpieczeństwo kilku milionom klientów. Jesteśmy jedną z największych grup energetycznych w kraju i działamy głównie na południu Polski. Jesteśmy nastawieni na klienta, rozwój i innowacje.


Tworzymy ENERGETYKĘ JUTRA.
Dostarczamy nowoczesne rozwiązania, które dają energię w ciągle zmieniającym się świecie. Nasz potencjał stanowi energia elektryczna i gaz.

Specjalista ds. wsparcia mobilnych kanałów kontaktu

Twoje zadania

  • Czynny udział w optymalizacji procesów obsługowych i sprzedażowych.
  • Opracowanie i opiniowanie nowych procesów w obszarze obsługi w kanałach mobilnych.
  • Redagowanie zapisów na Bazie Wiedzy.
  • Czynny udział w procesach związanych z optymalizacją i automatyzacja wsparcia narzędziowego (biling, systemy wspierające, nowe rozwiązania), w tym udział w testach wydajnościowych i funkcjonalnych.
  • Prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla współpracowników - szkolenia z wdrażanych procesów.
  • Analiza ilościowa i jakościowa realizowanych procesów obsługi i sprzedaży w oparciu o raporty i bieżące badania jakości.
  • Udział w pracach rozwojowych związanych z optymalizacją obszaru zdalnych kanałów kontaktu.

Kogo szukamy

  • Wykształcenie średnie.
  • Doświadczenie w branży energetycznej lub doświadczenie w branży Contact Center - minimum 5 lat.
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakiet MS Office.
  • Umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie.
  • Dobra organizacja pracy, zaangażowanie i systematyczność w wykonywaniu powierzonych obowiązków.
  • Dokładność, rzetelność, precyzja, samodzielność.
  • Umiejętność szybkiego reagowania na pojawiające się problemy.

 

Mile widziane

  • Wykształcenie wyższe - preferowane kierunki: administracja, ekonomia, prawo, zarządzanie.
  • Doświadczenie w zakresie wdrożenia rozwiązań automatyzacji obsługi zdalnej (voiceBOTy, czatBOT, itd.).

Oferujemy

  • Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
  • Program
    wdrożeniowy
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie
    na życie
  • Pracowniczy Program Emerytalny
  • Dofinansowanie
    do wypoczynku
  • Karta
    Multisport
  • Udogodnienia dla rodziców oraz przyszłych mam

Oferta różni się w zależności od Spółki/lokalizacji.

Sprawdź podczas rozmowy rekrutacyjnej, co jeszcze możemy Ci zaoferować.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

 

Aplikując na niniejsze ogłoszenie wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych osobowych w aktualnym postępowaniu rekrutacyjnym.
 
Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Jeżeli Pani/Pan nie zgadza się na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych prosimy o opuszczenie oferty poprzez zamknięcie formularza.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.. moich danych osobowych w celu oceny moich kwalifikacji, oceny zdolności i umiejętności oraz wyboru i zatrudnienia odpowiedniej osoby lub odpowiednich osób na wybranym stanowisku, w związku z którym toczy się postępowanie rekrutacyjne. Powyższa zgoda obejmuje dane osobowe zawarte w przesłanym przeze mnie życiorysie (CV), liście motywacyjnym, a także udostępnione w toku rozmowy kwalifikacyjnej oraz w związku z przeprowadzeniem wobec mojej osoby testów kwalifikacyjnych i sprawdzających.

Dzięki tej zgodzie będziemy mogli przetwarzać Pani/Pana dane osobowe aby – w razie ustalenia przez nas na podstawie przekazanych przez Panią/Pana danych, że Pani/Pan spełnia wymagane przez nas kryteria – zaproponować Pani/Panu pracę w TAURON Obsługa Klienta Sp. z o. o.. W razie braku wyrażenia przez Panią/Pana zgody, nie będzie możliwym Pani/Pana udział w postępowaniu rekrutacyjnym.

Zapraszamy do zapoznania się z klauzulą informacyjną dotyczącą procesu rekrutacji pod adresem: www.tauron.pl/rodo/klauzula-tok-rekrutacja

Spółka: TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.

Lokalizacja: Katowice

Nr ref: TOK/2021/203

Ogłoszenie archiwalne