Specjalista ds. Wsparcia Rozwiązań IT

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 21.09.2018
  • Ważna jeszcze 0 dni (do 21.10.2018)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Specjalista ds. Wsparcia Rozwiązań IT

    Departament Wsparcia Użytkownika/Zespół Inicjatyw i Kosztów

    Nr ref. CEN/KD/37/2018

    Dołączając do nas zyskujesz:

    • stabilizację zatrudnienia – umowę o pracę, dedykowany system premiowy
    • możliwość zdobywania doświadczenia, poznania różnorodnej technologii w największej instytucji finansowej w kraju
    • pakiet benefitów, w tym prywatną opiekę medyczną, Pracowniczy Program Emerytalny, System Kafeteryjny MyBenefit, leasing samochodów
    • profesjonalny system szkoleń
    • możliwość uczestnictwa w programie „PKO po godzinach”, w ramach którego finansowane są pozazawodowe aktywności pracowników np. sekcje i zawody sportowe, akcje integracyjne połączone z działalnością charytatywną, itp.

     

    Twój dzień w PKO Banku Polskim będzie polegał na:

    • opracowywaniu planów projektów oraz ich monitoringu i nadzorowaniu
    • współpracy z jednostkami biznesowymi Banku przy realizacji projektów IT
    • sporządzaniu, nadzorowaniu oraz monitorowaniu planów budżetowych Departamentu
    • opracowywaniu dokumentacji przetargowej do prowadzonych postępowań
    • opracowywaniu projektów umów, procedur i instrukcji
    • przygotowywaniu rekomendacji, koncepcji oraz opracowań merytorycznych dla wewnętrznych organów Banku

     Oczekujemy od Ciebie:

    • wykształcenia wyższego (preferowane kierunki to ekonomia, zarządzanie, informatyka lub pokrewne
    • min. 2-letniego doświadczenia w prowadzeniu projektów IT oraz opracowywaniu dokumentacji projektowej i przetargowej - najlepiej w obszarze sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
    • znajomości MS Excel na poziomie zaawansowanym
    • podstawowej wiedzy technicznej w zakresie informatycznego sprzętu stanowiskowego, akcesoriów itd.
    • wiedzy z zakresu przeprowadzania analizy finansowej projektów inwestycyjnych
    • umiejętności prowadzenia wielu spraw jednocześnie, łączenia wątków z różnych obszarów merytorycznych
    • komunikatywności, otwartości, asertywności, wysokiej kultury osobistej