Oferta pracy

Specjalista ds. Wsparcia Serwisu - Administracja

ABB Sp. z o.o.O firmie

  • Katowice, śląskie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
Zrób kolejny krok w swojej karierze zawodowej razem z globalnym zespołem ABB, który stymuluje transformację przemysłu i społeczeństw, budując ich przyszłość w sposób wydajny i zrównoważony.

W ABB wspieramy różnorodność i integrację niezależnie m.in. od płci, przynależności do środowiska LGBTQ+, sprawności psycho-fizycznej, pochodzenia czy wieku. Wspólnie wyruszamy w podróż, w której każdy z nas — indywidualnie i zbiorowo — szanuje różnorodność.

Jako pracownik podlegający Kierownikowi ds. Sprzedaży Usług Serwisowych będziesz odgrywać kluczową rolę w przygotowywaniu ofert serwisowych, ze szczególnym uwzględnieniem zainstalowanej bazy oraz promowania różnych unowocześnień, modernizacji i rozwiązań zapewniających wartość dodaną.

Lokalizacja: Katowice
Specjalista ds. Wsparcia Serwisu - AdministracjaNumer ref.: PL78599174_E1

Twoje obowiązki

  • Przygotowywanie ofert serwisowych.
  • Koordynacja statusu zadań serwisowych.
  • Współpraca z działem zamówień i zaopatrzenia.
  • Logistyczne wsparcie serwisu.

Twoje kompetencje

  • Wykształcenie wyższe lub średnie techniczne (preferowane kierunki techniczne lub logistyka).
  • Praktyczna znajomość obsługi MS Office i urządzeń biurowych.
  • Praktyczna znajomość języka angielskiego.
  • Doświadczenie w pracy wsparcia technicznego - mile widziane.
  • Umiejętność organizacji czasu pracy własnej i innych.
  • Dyspozycyjność, elastyczność.

Oferujemy:

  • Stabilną pracę w młodym i dynamicznym zespole.
  • Pracę w międzynarodowej firmie
    o ugruntowanej pozycji na rynku.
  • Wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników.

Benefity:

  • Ubezpieczenie na życie
  • Karta Multisport
  • Opieka medyczna Luxmed
  • Multikafeteria

Ogłoszenie archiwalne