Oferta pracy

Specjalista ds. Wsparcia Serwisu

Sygnity S.A.O firmie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę
  • część etatu
  • specjalista (Mid / Regular)

Sygnity S.A.

aleja Grunwaldzka 415

Gdańsk

Twój zakres obowiązków

  • Wsparcie systemów/aplikacji IT klientów

  • Rejestracja i weryfikacja zgłoszeń pod kątem formalnym – bezpośredni kontakt z klientem

  • Analiza i diagnoza zgłoszenia w zakresie merytorycznym

  • Koordynowanie, monitorowanie i eskalowanie zadań związanych z realizacją zgłoszenia

  • Opracowywanie niezbędnej dokumentacji związanej z realizacją zadań serwisowych

Nasze wymagania

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie A2

  • Komunikatywność, dokładność, skrupulatność

Mile widziane

  • Wykształcenie informatyczne

  • Posiadanie certyfikatów ITIL, ITSM, HDI

  • Przeszkolenie z zakresu telefonicznej obsługi klienta

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

Etapy rekrutacji
1

Rozmowa z rekruterem

2

Rozmowa z menedżerem

Sygnity S.A.

Jesteśmy polską firmą IT, działającą od 1991 roku. Przeszliśmy drogę od rodzinnej firmy, przez błyskawiczny debiut na GPW po 4 latach, a dziś jesteśmy prężnie działającą organizacją. Większość banków w Polsce, najważniejsze urzędy państwowe oraz koncerny energetyczne stosują właśnie nasze rozwiązania.

Tworzymy aplikacje korzystając z wielu sprawdzonych i nowych rozwiązań. Rozwijamy się dynamicznie w nowoczesnych technologiach, integrując je z nowymi i istniejącymi aplikacjami. Budujemy systemy o złożonej architekturze na dużą skalę.

Nasze zespoły projektowe budujemy z osób o zróżnicowanych kompetencjach (analitycy, architekci, programiści, testerzy) i z różnym stopniem doświadczenia. Nie zawsze pracujemy nad wspólnym projektem w jednej lokalizacji, komunikujemy się za pomocą JIRA, Confluence, Teams. Wspieramy zespoły w ich pracy, zapewniając odpowiednie narzędzia, szkolenia i warunki pracy.

Na co dzień tworzymy zespół ludzi mających serce do IT.

Przewiń do profilu firmy

Praca w weekendy i święta w trybie 8/15h i minimum 15 nocy w roku