Oferta pracy

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży i Komunikacji Marketingowej SME i AGRO

Credit Agricole Bank Polska S.A.O firmie

  • Wrocław

    Wrocław, dolnośląskie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • Podejmowanie działań, prowadzących do zwiększenia efektywności sprzedażowej sieci sprzedaży produktów dedykowanych dla Klientów Biznesowych (małych i średnich przedsiębiorstw) i Klientów Agrobiznesowych

  • Monitoring jakości i efektywności procesów sprzedażowych i posprzedażowych dla Klientów Biznesowych (małych i średnich przedsiębiorstw) i Klientów Agrobiznesowych

  • Inicjowanie zmian procesowych, które zwiększają efektywność sprzedażową

  • Współpraca z innymi jednostkami Departamentu, Banku i Grupy w obszarze budowania procesów sprzedażowych oraz wspólnych kampanii marketingowych i sprzedażowych

  • Udział w tworzeniu strategii akwizycyjnej i wdrażaniu kampanii marketingowych

  • Współpraca z partnerami zewnętrznymi

  • Przygotowanie prezentacji, analiz i raportów z zakresu realizowanych działań

Nasze wymagania

  • Masz doświadczenie w obszarze marketingu, sprzedaży, utrzymania/rozwoju klienta

  • Znasz rynek MSP/AGRO i produkty bankowe dla tego obszaru

  • Jesteś rzetelny i dobrze zorganizowany

  • Wykazujesz wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych oraz analitycznych

  • Cechuję Cię otwartość, kreatywność i inicjatywa w poszukiwaniu nowych rozwiązań

  • Samodzielnie organizujesz sobie pracę i realizujesz zadania pod presją czasu

  • Lubisz współpracować w zespole

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • opieka stomatologiczna

  • firmowa drużyna sportowa

  • program emerytalny

  • firmowa biblioteka

  • brak dress code’u

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • wellbeing

Etapy rekrutacji
1

Selekcja CV

2

Rozmowa rekrutacyjna

Credit Agricole Bank Polska S.A.

Należymy do Grupy Crédit Agricole, która jest jedną z największych grup finansowych w Europie i na świecie. Grupa funkcjonuje nieprzerwanie od XIX wieku. Dziś to numer 1 w Europie w bancassurance i zarządzaniu aktywami. Na całym świecie jest nas już ponad 140 tysięcy osób, które wspierają klientów w 47 krajach. Pod obecną nazwą działamy od 2011 roku, ale nasza historia sięga znacznie głębiej. W latach 90-tych funkcjonowaliśmy jako Bank Świętokrzyski, a od 2001 roku, po wejściu do Polski Grupy Crédit Agricole – jako znany wielu z Was Lukas Bank.

W banku pracuje ponad 4500 osób. Znajdziecie nas w centrali we Wrocławiu i Warszawie, w Centrach Korporacyjnych w Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu i Krakowie, a nasi doradcy wspierają klientów w placówkach w całej Polsce.

Jesteśmy różnorodni – pracują u nas przedstawiciele czterech pokoleń (Baby Boomers, X, Y, Z). Każdego dnia współpracujemy i wymieniamy się wiedzą i doświadczeniem. Podpisaliśmy też Kartę Różnorodności. Doceniamy to, że jesteśmy z różnych miejsc i różnych pokoleń.

Stawiamy człowieka w centrum naszych działań – otrzymaliśmy certyfikat Wellbeing Leader 2020. Docenione zostały podejmowane przez nas akcje na rzecz równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Jesteśmy też zaangażowani społecznie i ekologicznie. Zależy nam na tym, aby było #mniejplastiku

Zapewniamy naszym pracownikom bezpieczeństwo, gwarantując stabilność zatrudnienia w tym zmieniającym się świecie. Bezpieczeństwo pracowników jest naszym priorytetem. W placówkach bankowych wdrożyliśmy zasady bezpieczeństwa zgodnie z rekomendacją GIS i Ministerstwa Zdrowia. We wszystkich naszych budynkach wdrożyliśmy zasady bezpieczeństwa i reżimu sanitarnego.

Przewiń do profilu firmy

Twój Zespół

Jesteśmy zespołem wsparcia sprzedaży klientów Biznesowych (małych i średnich przedsiębiorstw) i Klientów Agrobiznesowych. Realizujemy działania mające na celu wzrost sprzedaży produktów i usług naszych klientów. Odpowiadamy za zarządzanie kampaniami marketingowymi, wsparcie i komunikację marketingową, animacje i wsparcie sprzedaży w terenie, wsparcie w procesowaniu transakcji, procesy sprzedażowe, monitorowanie wskaźników sprzedażowych i jakościowych.

Programy dla pracowników

  • Power People to program, którego celem jest kreowanie kultury pracy, która rozwija sprawną, elastyczną i zwinną organizację, odpowiedzialną społecznie oraz wykorzystuje siłę różnorodności i wspiera energię do działania na co dzień.

  • Dzielmy się wiedzą funkcjonuje w naszym banku od 2010 roku, kiedy powstała idea projektu który miał połączyć potrzebę zgłębiania specjalistycznej wiedzy bankowej z pasją osób, które chcą dzielić się swoim doświadczeniem.

  • MOVE&CO - rozwijamy i inspirujemy naszych managerów bo MOVE&CO to Managment, Opportunities, Values, Engagement & Connect, Cooperate, Co-develop, Communicate.

  • Kompas CAriery – program, który ma na celu wsparcie rozwoju i mobilności wewnątrz organizacji. Pomagamy w wyborze wewnętrznej ścieżki kariery, organizujemy szkolenia i wspieramy w przygotowaniu do rekrutacji wewnętrznych.