Oferta pracy

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Business Online Services Spółka z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Bagno 2 lok. 73 (Pracodawca), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie na potrzeby przyszłych rekrutacji, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Business Online Services Spółka z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Bagno 2 lok. 73 danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów obecnej i przyszłych rekrutacji”. W każdym czasie możesz cofnąć wszystkie lub poszczególne zgody, kontaktując się z nami pod adresem [email protected] Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dalsze informacje - „po dodatkowym kliknięciu” 1. Administratorem Twoich danych osobowych jest Business Online Services Sp. z o.o. z siedzibą Warszawie, ul. Bagno 2 lok. 73, 00 – 112 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców KRS prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bydgoszczy, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000340328, NIP 554-285-33-80, e-mail: [email protected] 2. Cel przetwarzania i podstawy prawne: Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), w celu realizacji procesu rekrutacji, przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji; pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi. 3. Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez czas trwania tej rekrutacji, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach – do czasu cofnięcia zgody lub czasu trwania tych rekrutacji. Ponadto, Twoje dane osobowe możemy przechowywać dla celów ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji do czasu przedawnienia roszczeń. 4. Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia (bycia zapomnianym), ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 5. Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę oraz dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami. Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy. 6. Twoje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.
BUSINESS ONLINE SERVICES SP. Z O. O.

Specjalista ds. wsparcia sprzedaży i marketingu

BUSINESS ONLINE SERVICES SP. Z O. O.O firmie

  • Bydgoszcz

    Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie
  • Ważna jeszcze 2 dni
    do: 16 maj 2021
  • Rekrutacja zdalna
  • Praca zdalna
  • umowa o pracę, umowa zlecenie
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • będziesz odpowiadać za wsparcie zespołu sprzedaży oraz realizację działań marketingowych zgodnie ze strategią komunikacyjną spółki

  • aktywne poszukiwanie potencjalnych klientów, identyfikowanie osób decyzyjnych, wstępne badanie potrzeb, generowanie leadów sprzedażowych

  • obsługa strony internetowej, współtworzenie profili social media i zarządzanie nimi

  • przygotowanie i aktualizacja treści marketingowych, prezentacji, folderów i materiałów sprzedażowych

  • współpraca z agencjami zewnętrznymi i grafikami;

  • identyfikowanie i wdrażanie nowoczesnych narzędzi i technologii wspierających podnoszenie efektywności działań marketingowych (zwiększanie skuteczności konwersji ze strony internetowej i kanałów social media, generowanie leadów)

  • analiza danych marketingowych (wyników kampanii marketingowych, współczynników konwersji, danych jakościowych dotyczących ruchu na stronach internetowych i profilach social media itp.), inicjowanie działań zwiększających efektywność i skuteczność prowadzonych kampanii

  • aktywne wykorzystywanie narzędzi marketingowych nakierowanych na generowanie nowej sprzedaży, w tym m.in.: prowadzenie działań mailingowych, tworzenie i wysyłka newslettera, organizacja i obsługa webinarów

  • organizacja eventów promocyjnych, udziału firmy w targach i konferencjach

  • dbałość o spójność przekazu, utrzymywanie standardów handlowych i wizualnych firmy

Nasze wymagania

  • posiadasz min. 3-letnie doświadczenie w pracy w marketingu i/lub telemarketingu, mile widziane będzie wykształcenie kierunkowe

  • lubisz kontakt i rozmowy z ludźmi, potrafisz skutecznie identyfikować i docierać do osób decyzyjnych, oraz przekonać sekretarkę do połączenia Cię z szefem

  • jesteś dobrze zorganizowany/a, a na każdy problem potrafisz znaleźć kreatywne rozwiązanie,

  • marketing jest Twoją pasją, masz lekkie pióro, zmysł kreatywny i nie boisz się analityki internetowej

  • posiadasz doświadczenie w prowadzeniu działań z wykorzystaniem marketing automation

  • nie są Ci obce narzędzia digital marketingu, prowadziłaś/prowadziłeś działania w Google Ads i czujesz, że znasz dobrze media społecznościowe

  • masz podstawy HTML/CSS, doświadczenie w pracy z systemem CMS (Wordpress) będzie dodatkowym atutem

  • jesteś samodzielny/a, zmotywowany/a, wykazujesz się inicjatywą i potrafisz przekonać nas do swoich pomysłów

To oferujemy

  • samodzielne stanowisko oraz realny wpływ na kształtowanie polityki marketingowej, produktu i strategii komunikacyjnej firmy

  • otwartość na Twoje pomysły i możliwość wdrażania własnych rozwiązań

  • pracę w młodym, dynamicznym i kreatywnym zespole w branży IT

  • zorientowanie na rozwój zawodowy przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi marketingowych i projektowych

  • elastyczne godziny pracy

  • stabilne zatrudnienie, możliwość wyboru formy zatrudnienia (umowa o pracę, B2B)

  • możliwość pracy zdalnej

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

BUSINESS ONLINE SERVICES SP. Z O. O.

Business Online Services od ponad 12 lat tworzy nowoczesne rozwiązania do automatyzacji procesów biznesowych i elektronicznego obiegu dokumentów. Nasze produkty dostarczamy przede wszystkim na rynek publiczny – dla podmiotów medycznych, instytutów naukowo-badawczych, uczelni wyższych, ale także na rynek komercyjny.

Przewiń do profilu firmy