Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. wsparcia sprzedaży i marketingu

BUSINESS ONLINE SERVICES SP. Z O. O.O firmie

  • Bydgoszcz

    Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Praca zdalna
  • umowa o pracę, umowa zlecenie
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • będziesz odpowiadać za wsparcie zespołu sprzedaży oraz realizację działań marketingowych zgodnie ze strategią komunikacyjną spółki

  • aktywne poszukiwanie potencjalnych klientów, identyfikowanie osób decyzyjnych, wstępne badanie potrzeb, generowanie leadów sprzedażowych

  • obsługa strony internetowej, współtworzenie profili social media i zarządzanie nimi

  • przygotowanie i aktualizacja treści marketingowych, prezentacji, folderów i materiałów sprzedażowych

  • współpraca z agencjami zewnętrznymi i grafikami;

  • identyfikowanie i wdrażanie nowoczesnych narzędzi i technologii wspierających podnoszenie efektywności działań marketingowych (zwiększanie skuteczności konwersji ze strony internetowej i kanałów social media, generowanie leadów)

  • analiza danych marketingowych (wyników kampanii marketingowych, współczynników konwersji, danych jakościowych dotyczących ruchu na stronach internetowych i profilach social media itp.), inicjowanie działań zwiększających efektywność i skuteczność prowadzonych kampanii

  • aktywne wykorzystywanie narzędzi marketingowych nakierowanych na generowanie nowej sprzedaży, w tym m.in.: prowadzenie działań mailingowych, tworzenie i wysyłka newslettera, organizacja i obsługa webinarów

  • organizacja eventów promocyjnych, udziału firmy w targach i konferencjach

  • dbałość o spójność przekazu, utrzymywanie standardów handlowych i wizualnych firmy

Nasze wymagania

  • posiadasz min. 3-letnie doświadczenie w pracy w marketingu i/lub telemarketingu, mile widziane będzie wykształcenie kierunkowe

  • lubisz kontakt i rozmowy z ludźmi, potrafisz skutecznie identyfikować i docierać do osób decyzyjnych, oraz przekonać sekretarkę do połączenia Cię z szefem

  • jesteś dobrze zorganizowany/a, a na każdy problem potrafisz znaleźć kreatywne rozwiązanie,

  • marketing jest Twoją pasją, masz lekkie pióro, zmysł kreatywny i nie boisz się analityki internetowej

  • posiadasz doświadczenie w prowadzeniu działań z wykorzystaniem marketing automation

  • nie są Ci obce narzędzia digital marketingu, prowadziłaś/prowadziłeś działania w Google Ads i czujesz, że znasz dobrze media społecznościowe

  • masz podstawy HTML/CSS, doświadczenie w pracy z systemem CMS (Wordpress) będzie dodatkowym atutem

  • jesteś samodzielny/a, zmotywowany/a, wykazujesz się inicjatywą i potrafisz przekonać nas do swoich pomysłów

To oferujemy

  • samodzielne stanowisko oraz realny wpływ na kształtowanie polityki marketingowej, produktu i strategii komunikacyjnej firmy

  • otwartość na Twoje pomysły i możliwość wdrażania własnych rozwiązań

  • pracę w młodym, dynamicznym i kreatywnym zespole w branży IT

  • zorientowanie na rozwój zawodowy przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi marketingowych i projektowych

  • elastyczne godziny pracy

  • stabilne zatrudnienie, możliwość wyboru formy zatrudnienia (umowa o pracę, B2B)

  • możliwość pracy zdalnej

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

BUSINESS ONLINE SERVICES SP. Z O. O.

Business Online Services od ponad 12 lat tworzy nowoczesne rozwiązania do automatyzacji procesów biznesowych i elektronicznego obiegu dokumentów. Nasze produkty dostarczamy przede wszystkim na rynek publiczny – dla podmiotów medycznych, instytutów naukowo-badawczych, uczelni wyższych, ale także na rynek komercyjny.

Przewiń do profilu firmy