Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

CRIFO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Lublańska 38, Kraków, Polska
    Kraków, małopolskie
  • Ważna jeszcze 20 dni
    do: 19 cze 2020
  • Umowa o pracę, Umowa na zastępstwo
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

CRIF

Lublańska 38

Kraków

Jeżeli masz już za sobą pierwsze doświadczenia w obsłudze klienta, jesteś osobą asertywną, skrupulatną, konsekwentną, doskonale zorganizowaną, cierpliwą i jednocześnie energiczną i otwartą na kolejne wyzwania - dołącz do Nas! Celem działań osoby na oferowanym stanowisku będzie wsparcie zespołu Key Account Managerów w realizowaniu strategii sprzedażowej.

SPECJALISTA DS. WSPARCIA SPRZEDAŻY
Umowa na zastępstwo (UoP)

Obowiązki:

  • Bieżące wsparcie pracowników Działu Sprzedaży w zakresie administracji ofert i kontaktu z klientem.
  • Kwalifikacja Sales Leadów - telefoniczna rozmowa z klientem oraz pozyskiwanie i weryfikacja pozyskanych informacji.
  • Utrzymywanie relacji z Klientem - dbanie o follow-up z klientem, mailowy i telefoniczny.
  • Koordynacja komunikacji pomiędzy Klientami a innymi działami firmy.
  • Prowadzenie dokumentacji handlowej.
  • Sporządzanie zestawień i raportów.
  • Udział w konferencjach branżowych i spotkaniach z kontrahentami.
  • Dbałość o profesjonalny wizerunek firmy i marki.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o UoP na czas określony (zastępstwo) w międzynarodowej firmie.
  • Pakiet benefitów tj. opieka medyczna, karty do obiektów sportowych, karta rabatowe do restauracji biurowych.
  • Codziennie świeże owoce w biurze.
  • Możliwość nauki j. angielskiego i j. niemieckiego w biurze firmy.
  • Pakiet szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych.
  • Udział w wydarzeniach branżowych.
  • Elastyczne godziny pracy.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe. Mile widziani są też studenci ostatniego roku studiów magisterskich.
  • Minimum 1 rok doświadczenia w pracy na analogicznym lub pokrewnym stanowisku, najlepiej w firmie z branży fintech, działającej na rynku międzynarodowym.
  • Doskonała organizacja pracy własnej i umiejętność koncentracji na detalach pod presją czasu.
  • Doskonała umiejętność zachowania asertywnej postawy, zarówno w pracy z zespołem jak też w kontakcie z klientem.
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne, elokwencja, profesjonalizm.
  • Umiejętność nawiązywania nowych kontaktów i prowadzenia rozmowy biznesowej z klientem.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Terminowość w realizacji zadań.
  • Wielozadaniowość, sumienność oraz dbałość o jak najlepszą jakość realizowanych zadań.
  • Umiejętność szybkiej nauki, wyciągania wniosków, łączenia faktów.
  • Znajomość jęz. Angielskiego na poziomie pozwalającym swobodną komunikację pisemną i mówioną.
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
Important, please include in your CV the following passage:
“I hereby agree for my personal data, included in my job application, to be processed in line with the needs of recruitment, in accordance with the Law on Personal Data Protection of 29 August 1997 (Law Gazette from 2002, No.101, heading 926, as amended).”

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy